/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
skærmbillede
Fra : ingelh1
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 03-09-06 11:17

Mit barnebarn er kommet til at trykke på nogle knapper på tastaturet og nu ligger sskærmbilledet ned.

Hjælp mig hurtigt, jeg er ved at få hold i nakken.

Jeg har været inde i gendannelsespunkter, Øv ØV Øv den var slået fra.
Jeg har også været inde i særmindstillinger ingen hjælp at få.

Jeg har genstartet ingen forandring.

Det er da altid noget at computeren virker.

Jeg kunne selvfølgelig vende skærmen, så den står lodret.

HJælp Hjælp snarest muligt

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 210 point
Dato : 03-09-06 11:21

Gå i enhedshåndtering og fjern grafikkortet, genstart systemet.

Kommentar
Fra : ingelh1

Dato : 03-09-06 11:28

og hvad så , når den skal starte igen ,uden grafikkort kommer der jo intet billede

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-09-06 11:30

Den henter selv en ny fejlfri driver i windows drivercashe

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-09-06 11:31

Jo, den installerer grafikkortet i gen - standard.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 03-09-06 11:35

du kan roligt følge peet49 anvisninger
han er en af de brugere herinde , der ved hvad han snakker om

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-09-06 11:40

lyder mere som det er på selve skærmen der er trykket på knapperne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-09-06 12:00

Hvis det er et Nvidia skærmdriver vil du nede ved siden af uret, have en menu hvor du kan vende og dreje billedet, justere farver osv. Prøv at finde den der drejer den på plads igen. Jeg har selv siddet og leget med det og det er pokkers besværligt at bruge musen for den suser den forkerte vej.

Godkendelse af svar
Fra : ingelh1

Dato : 03-09-06 12:45

Tak for svaret peet49.

DEsværre bad den om en fil, som sskulle være på installastionscd-en og den hae jeg ikke.

der er dog billede på, men det ruller ujævnt ved scoll.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-09-06 13:07

Selv tak - opdater driver til kortet.