/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Siemens Kaffe Maskine TC 91100
Fra : ivanovic1
Vist : 3547 gange
50 point
Dato : 02-09-06 22:11

Hej Alle,

Jeg kunne godt tænke mig Siemens Kaffe Maskine TC 91100 (TC91100) men kan kun finde den et sted hjemme i DK til 2200 kr. hvilket er alt for dyrt. Er der nogen der muligvis kender en tysk hjemmeside som leverer denne kaffemaskine til DK til rimelige penge.

Accepteret svar
Fra : vesterbo

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-06 22:44
Kommentar
Fra : slambert

Dato : 03-09-06 18:18

Jeg kan så kun håbe for dig, at de har ændret nogle ting siden den model, jeg har - som er en lidt anden model (uden at kende nummeret på min udenad, ligner den ikke helt) - fordi jeg har da godt nok aldrig oplevet en kande, der dryppede så meget som den!!!! Det er også så grelt, at hvis man har lavet en fuld kande, skal man faktisk passe gevaldigt på, at man ikke får hældt en halv kop brandvarm kaffe udover hænderne, idet der hældes op og selv ved den sidste kop på kanden kan man ikke undgå at spilde.

Slambert

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 03-09-06 20:37

Tak for svaret vesterbo.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 03-09-06 21:06

Selv tak, ivanovic1