/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spiller du keyboard ?
Fra : Gucci1704
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 02-09-06 22:09

Hej.
Mange bøger kan lånes med noder, men... En gang imellem var det rart med forslag til Styles, Instrument, og tempo. Jeg ved der findes bøger med dette, men ikke mange....
Hvad med om vi hjalp hinanden ? Efterlyste stykker ved hinanden,- og dermed rytmeforslag mm.
At vi hjalp hinanden med forslag til musikstykker.
For den sags skyld, suppe-steg-og is-musik.

Min mail er :

bgmlarsen@stofanet.dk

Venlig hilsen

Gucci

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-06 22:47

Hej Gucci...

Jeg vil gerne kigge i mine "gemmer"
Jeg har igennem 10 år undervist i musik hos FOF.

Så mon ikke der dukker lidt frem hvis jeg målretter min oprydning?

Men skriv endelig, så jeg véd lidt om niveu m.m.
Min mail er slothlave@yahoo.dk

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 02-09-06 23:10

Du er en guttermand yearhouse. Synes det er rart at kunne hjælpe hinanden. Jeg er nået dertil med mit spil, at jeg overvejer at hoppe ud i nogle arrangementer. Fødselsdage f.eks.
Jeg har aldrig gået til undervisning, men kan spille et par hundrede stykker. Det er altså inklusiv " Den lille kattekilling" . Men de stykker jeg kan, bliver jo også lidt "forældede" med tiden og mange nye titler siger mig intet, fordi jeg ikke har hørt dem. Jeg mangler fornyelse, men vil samtidig også gerne lære nogle flere af de "gode ørehængere" .Jeg tænker mest i "fest-musik",- de kendte stykker, som folk gerne vil høre, når de er med til den "Runde fødselsdag".

Venlig hilsen

Gucci

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 02-09-06 23:13

Du er en guttermand yearhouse. Synes det er rart at kunne hjælpe hinanden. Jeg er nået dertil med mit spil, at jeg overvejer at hoppe ud i nogle arrangementer. Fødselsdage f.eks.
Jeg har aldrig gået til undervisning, men kan spille et par hundrede stykker. Det er altså inklusiv " Den lille kattekilling" . Men de stykker jeg kan, bliver jo også lidt "forældede" med tiden og mange nye titler siger mig intet, fordi jeg ikke har hørt dem. Jeg mangler fornyelse, men vil samtidig også gerne lære nogle flere af de "gode ørehængere" .Jeg tænker mest i "fest-musik",- de kendte stykker, som folk gerne vil høre, når de er med til den "Runde fødselsdag".

Venlig hilsen

Gucci

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-09-06 23:18

Det er osse mægtig hyggeligt....Jeg begyndte da jeg var fjorten som soloorganist.....senere og sideløbende fik jeg så bygget orkester op. De sidste ti år har jeg været solopianist til receptioner o.l.

Men suppe-steg-is kræver osse lidt underholdning fra din side.....men kast dig ud i det.....Der er sq stadig gode penge i det

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 02-09-06 23:22

Tak for svaret yearhouse.