/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OUTLOOK EXPRESS FORDELING
Fra : dhmoelsted
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 02-09-06 17:51

vi har to pc en stationær en bærbar, der er en router, vi har så via outlook fordelt denne ene konti så den ene ikke får den andens post... så langt så godt, så melder konen sig i en psp gruppe der komminikerer via en mailadresse, hun er tilmeldt denne gruppe via hendes mail adresse, men gruppens kominikationer ender inde hos mig, bliver ikke vidersendt til konens pc, skal der laves noget i opsætningen og evt hvad , det skal siges , at det er den samme mailadr , alle der ender inde hos mig har....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 18:01

du skal ind i meddelelsesregler og sørge for at netop den mailadresse ikke bliver hentet fra serveren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 18:07

til dig vel at mærke

det gør du under funktioner - meddelelsesregler - post - ny postregel - der skriver du adressen ind og hakker af i hent ikke fra server - så er det kun din kone der får den post hun er tilmeldt.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-09-06 18:08

det er osse ok men gør jeg det hvordan kommer de så ind til konen
mvh
hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 18:10

hør lige - har i to forskellige adresser eller hvad ??? (det er nu smartest) - for så henter den ikke hos dig men hos hende

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-09-06 18:14

vi har en linie en konto hos tdc, men vi har hver vores mailadresse , men de skulle jo sorteres her hos mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 18:16

de skal vel sortere på begge pc´ere - a skal ikke have post til b og omvendt :)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-06 18:21
Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-09-06 22:05

hej miritdk
troede jeg havde fået kål på det, har markeret denne mailadresse som ikke hent den fra serveren i min pc outlook ex. men de popper stadig op her hos mig skal der indstilles noget i konens pc i outlook ?? for at hendes vil aceptere dem ?
tak
hans

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-09-06 07:26

Det kan drille meget iblandt med de forskellige mailadresser. Det allernemmeste er at få fx. en gmail konto, som er gratis og kan intergreres i Outlook Express, så hun ikke er nødt til at skulle ind på nettet for at hente post.
For at få en gmail konto skal hun have en initation fra en anden, så hvis det er løsningen siger i gare til, så skal jeg nok sende én.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-09-06 09:23

Tak for svaret miritdk.
også tak til fijala ang det med google havde jeg foreslået men det ville man ikke
efter jeg har ændret fluebenet er den ok hun har fået 40 mails her til morgen
hilsen
hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-06 14:38

håber da hun blev glad - sorry for fraværet - men har ikke haft mulighed for at komme på før nu