/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
IP telefoni+ADSL i Luxembourg
Fra : theking20000
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 02-09-06 11:05

Hej!

Kender nogen her til fornuftige udbyder til ADSL og IP-telefoni i Luxembourg?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-09-06 11:15

hvis du skal derned, så tag en dansk IP tel med, og du ringer meget billig til alle i DK
www.fonet.dk

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-09-06 11:18

http://www.webcalldirect.com/en/index.php
betal for opkald, samtale gratis over alm. telefon
ulempe: der skal ringes op fra comp

Kommentar
Fra : theking20000

Dato : 02-09-06 11:39

Hej!

Det er et familiemedlem, som flytter permanent til Luxembourg. Derfor synes jeg ikke at jeres "tips", er optimale? - Andre forslag?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-09-06 12:15

Hejsa.

IP-telefon er jo forskellig fra alm. fastnettelefoni, da det er ens eget IP-telefon/modem der er tildelt et nummer.....og ikke "et nummer i væggen". Egentlig skulle det så være underordnet, hvor i verden man bruget det?!

Om det så er billigere at oprette i Luxemborg, skal jeg være usagt, men det kan vel undersøges.
Jeg kører IP i en samlet pakke fra Dansk Bredbånd, men har før haft www.redspot.dk som udbyder. Min erfaring er, at han er utrolig hjælpsom.....osse at SNAKKE med.....så jeg kan kun anbefale, at du lige slår på tråden til ham, da han vist kender de fleste løsninger/priser...

Go´ fornøjelse

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-09-06 14:18

Katten og den varme grød!

Det vigtigste er ikke besvaret:
Citat
Kender nogen her til fornuftige udbyder til ADSL ........

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-09-06 14:20
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-09-06 14:38

Okay SEVERIN

så er mit svar...NEJ

Kommentar
Fra : theking20000

Dato : 02-09-06 19:53

Mht. til f.eks. Fonet, ville man der have mulighed for at tage sit eksisterende DK. fastnet nr med, selvom man forlader landet. I såfald hvordan betales abo. og forbrug?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-09-06 20:16

theking20000
spørg FONET pr. tel eller mail
jeg har en god ven der rejser til USA på onsdag, han harlånt min Fonet IP tel, med derover
Fonet har hjulpet med nyt password, da det gamle indeholdt Ø og Å
og det kunne jo godt blive svært med en computer derovre