/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Farbegrænser på Sym Jet 50
Fra : ZeroXP
Vist : 965 gange
40 point
Dato : 27-12-02 04:18

Jeg vil godt have min Sym til at løbe lidt hurtigere, og ved at man skal kune afbryde den elektroniske fartbegrænser. Mit spørgsmål er så:
Hvor ,helt præsist, sidder den, og kan man nøjes med en vippe kontakt, for at slå den til og fra.

med venlig hilsen ZeroXP

Accepteret svar
Fra : trumpf9700

Modtaget 40 point
Dato : 12-02-03 01:09

hejsa

Efter hvad jeg ved så skulle man nu kun fjerne begrænsningen i udstødnings røret og i motoren på min Sym jet 50 og så vidt jeg ved så skulle det ikke kunne hjælpe med en vippe kontakt med mindre man skaffer sig lidt ekstra udstyr. som man kunne få hos thansen på et tidspunkt.. Fartbegranseren skulle så hvidt jeg kan huske side omkring cylenderen/benzin indsprøjtningen..

Håber at kunne hjælpe dig

Mvh

Trumpf9700

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 13-02-03 15:21

jeg har lige solgt den i forgårs, så nu er der lige meget, men du får da pointne for din besvarelse, da den lyder meget sandsynlig.

Tak for svaret.

Kommentar
Fra : Sponz

Dato : 15-05-03 11:40

Der er vist også en begrænsning i cylinderen ved at der kun er 3 skyllekanaler i stedet for 6...

Kommentar
Fra : TheIceman

Dato : 18-10-03 10:37

Der er også en ring i Varioen og i koblingen