/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Jeg skal finde et webhotel
Fra : stl_s
Vist : 839 gange
300 point
Dato : 01-09-06 22:04

Jeg skal lave en hjemmeside, hvor der skal være et forum. Jeg skal have fundet et webhotel, men aner hvilke der er gode.

Jeg gider ikke: Nedetid, og elendig og langsom support.

Prisen er ikke afgørende.

Håber på nogle gode bud .

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 01-09-06 22:06

Er selv meget tilfreds med

B-one.net

god support og kører hurtigt og ok

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-09-06 22:07

Så prøv www.inet.dk

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-09-06 22:16

jeg har de sidste år brugt www.web10.dk
dem er jeg rigtig godt tilfreds med
de har en hurtig forbindelse , meget lidt nedetid
rigtig god support
og så er de ret billige
og du kan have 10 fors domæner på det samme hotel uden det koster ekstra

Kommentar
Fra : peque

Dato : 01-09-06 23:52

Jeg har haft en kanon samarbejde til flere hjemmesider gennem Webhosting i Århus www.werbhosting.dk ..

Jeg måtte desværre stoppe derover, da jeg ikke kunne få understøttelse af jsp. Men har stadigvæk flere kunder, der har deres hjemmeside der over. Et enormt sødt personale der gerne gør lidt over det sædvanlige og samtidigt med aldeles favoritabe priser.

I de 3½år jeg har haft dem som webhotel - har det ikke været nede en eneste gang - af hvad jeg ved og er blevet gjort opmærksom på

Så det kan ikke få bedre anmeldelser!

P

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-06 00:42

peque - Jo det kunne nemt få bedre anmeldelser. Specielt hvis de der anmeldte (som f.eks. dig), var i stand til at udtale sig og dermed anmelde på et rimeligt forståeligt dansk. Når DU ikke kan det, hvilken sikkerhed har man (nogen) så for at du har læst og forstået noget som helst?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 00:50

og hvad er dit bud til stl_s arne ?????

Dit indlæg her har absolut intet med spørgsmålet at gøre - hvad fanden bilder du dig ind ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 00:51

Bredker har måske fat i noget der -

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 02-09-06 00:52

B-one.dk, og dmerhverv.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-06 01:09

Mirit. Den eneste der indtil nu har lagt et indlæg, der ÍNTET har at gøre med spørgsmålet, det er da dig.

Er du nu begyndt at efterligne Klumme?

LÆS mit bud, Dato : 01-09-06 22:07

--------------------------------------------------------------------------------
Så prøv www.inet.dk

Det er et bud til et firma der kan alt det der bliver spurgt om

Men som jeg plejer at sige til Kvalmende Klamme Klumme: Hold din kæft hvis du ikke kan komme med en brugbar kommentar.

Det eneste du gør i denne tråd er at spamme mig. INGEN hjælp til brugeren:

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-06 01:13

Mirit - Jeg har givet et bud på et godt Web-hotel. Det var det der blev spurgt om. Har DU.

Nå IKKE, Så bland dig uden om. Hvad fanden laver du i det hele taget i denne tråd? Når du IKKE har et svar? Hvor vanskeligt KAN det være??? (det lange ord betyder svært)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-09-06 01:33

Det var da utroligt, at der ikke kan oprettes et spørgsmål, uden der skal blive en masse ballade.

Arne.jakobsen -> Jeg har set dit forslag, og hold så kaje. Jeg gider ikke få mails hver gang du skal føre dig frem .

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-09-06 02:00

Mit bud kan være http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Det har fungeret upåklageligt, men prøv selv at gå ind og kig...

(Mon så ikke du fik lukket munden på gabehovedet)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-09-06 02:15

Det ser interessant ud iah. Har de dansk support ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-06 02:18

stl_s -> Det var da ligegodt utroligt så DUM og stupid da KAN være????

Er det virkeligt ikke endnu gået op for dig at du kan Blackliste folk???

Og dermed også mig???

Hvis du havde gjort det, havde jeg ikke haft mulighed for at svare på dit spørgsmål.

Hallo ÅNDSVAG. Glem det.

Min kommentar til dette spørgsmål er stadig et godt svar, men hvis du vil være sikker på ALDRIG mere at få svar/hjælp fra mig, så tag dog for helvede at tilføje mig på din Blackliste.

Hvor svært/vanskeligt kan det være din lille dumme glatnakke????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-06 02:22

Mig ska du squ ikke pisse på. Jeg har ikke brug for hverken dine klapsalver eller dine point. At andre mennesker begynder at lave lort imod mig, og jeg så svarer, er vel naturligt nok. Men dit svar er jo OGSÅ imod mig. Lær dog for fanden at læse HELE tråden før du tager stilling pro et contra.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-09-06 03:02

Jeg bruger både www.surftown.dk og www.web10.dk - de er meget sjældent nede. Jeg har haft brug for web10's support 1 gang og det foregik via mail.

Tidligere brugte jeg www.dothost.dk - men da jeg havde brug for et par subdomæner, og de ikke understøttede dette, skiftede jeg dem ud. De kører ellers meget stabilt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 10:19

arne nu synes jeg du skal stoppe dine overfald på så den ene og så den anden der ikke lige fedter dig op og ned af ryggen - eller ikke ved bedre (ingen her der ikke har været ude for dine ubehageligt udfald kan jeg se.
Mit indlæg kom fordi du fluks overfaldt pegue, helt uden grund - at du ikke kan læse indenad er dit problem og ikke andres.
Citat
Det eneste du gør i denne tråd er at spamme mig
...nope - det er stl_s der får mail og derved får din tråd spammet - undskyld stl_s ! - ved du hvad arne - hele verden drejer sig ikke om dig - slet ikke !!!!
Resten af dine vanvittige og sjofle udgydelser ligger jo til offentlig skue så dem undlader jeg at kommentere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 10:21

Citat
din tråd spammet
... skulle selvfølgelig være sin tråd spammet !!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-06 10:31

Hvis prisen ikke er afgørende er der kun ét hotel i min verden:
www.wannafind.dk Det var det første Hotel jeg havde. Perfekt hele vejen rundt.

Ellers bruger jeg nu surftown til mine 6 hoteller. Pga. pris og oppetid.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-09-06 14:51

arne , hvad sker der med dig , det gik da ellers lige så godt
men nu er det da dig der overreagere , og enda meget kraftigt
prøv lige at slappe lidt af , og sæt dig og se på de ting du selv kommer med , nu er du meget urimelig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-09-06 20:42

Tak for alle forslagene. Jeg er ved at gennemgå dem (også klaphatten A.J´s ), og vender tilbage når jeg har fundet det rigtige.

Accepteret svar
Fra : sikkerhedsmargin

Modtaget 300 point
Dato : 04-09-06 18:28

Hej stl_s

En mulighed var at indbygge phpbb2 i postnuke ala nedenstående side :

http://www.yff.dk/modules.php?op=modload&name=pnphpbb2

Og så kunne jeg godt hjælpe med hostningen, men den må du få privat da det ikke er god reklame, at reklamere for sit eget firma herinde.

Mogens

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 04-09-06 19:26

Tak for svaret sikkerhedsmargin.

Mange tak til alle som deltog .