/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista look
Fra : jangchr
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 01-09-06 20:04

Er der nogen der prøvet at installer mit tips om Vista look http://www.kandu.dk/tip14627.aspx og hvis i har hvad synes i om det?

"Selvfølglig skal man ikke spørge bredker fordi han/hun kan da ikke bruge det til noget fornuftigt,det er også nemmer at sige det uden at havde prøvet det"

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-06 21:12

Yeps.........Jeg HAR det nu.

Og jeg syntes det er mega-flot.
Osse med en nydelig "glass-effekt", så arbejdsområderne bliver transparant. Dét syntes jeg er dejligt, så alle programmerne bliver synlige.......

Men ok.......smag er jo forskellig

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-09-06 21:16

Ja det er ret flot + de nye ikoner ser også ret flotte ud

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-09-06 21:48

så kan jeg da sige , at jeg faktisk HAR prøvet det , og det før du kom med tippet ( det har været fremme på andre fora først på ugen )
knægten indstalerede det på hans et par dage før du kom med tippet , og har også fjernet det igen nu
det er kun synsmæssigt der er lidt godt , men det kan jo ikke bruges til noget fornuftigt , havde det hjulpet på det praktiske hvade jeg nok også givet det en noget bedre karakter

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-09-06 21:54

Citat
så kan jeg da sige , at jeg faktisk HAR prøvet det , og det før du kom med tippet ( det har været fremme på andre fora først på ugen )
knægten indstalerede det på hans et par dage før du kom med tippet , og har også fjernet det igen nu
det er kun synsmæssigt der er lidt godt , men det kan jo ikke bruges til noget fornuftigt , havde det hjulpet på det praktiske hvade jeg nok også givet det en noget bedre karakter

Ok,det er bare iorden,men hvem siger at alle tips behøver at være noget man kan bruge til noget fornuftig,det kan jo også være noget synsmæssigt som du selv skriver

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-09-06 22:00

det er der nok lige så mange meninger om , som der er brugere

og den kommentar natmaden kommer med , så har han ikke set mange af de tip jeg har bedømt , langt de fleste har da fået karaktere i den bedre halvdel

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-09-06 22:05

og kan da heller ikke tage natmaden seriøs , man bliver jo blaclistet hvis der bare er en lille chance for at der kommer lidt frem han ikke kan lide
den type folk der gerne vil kritisere andre , men ikke selv kan tåle lidt kritik , har jeg ikke ret meget respekt for

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-09-06 22:06

Citat
det er der nok lige så mange meninger om , som der er brugere

og den kommentar natmaden kommer med , så har han ikke set mange af de tip jeg har bedømt , langt de fleste har da fået karaktere i den bedre halvdel

Ja,der er der jo nok og natmaden har jo ikke helt ret,jeg kan se at du lige har givet 5 stjerner her
http://www.kandu.dk/tip14640.aspx

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-09-06 22:10

Citat
og kan da heller ikke tage natmaden seriøs , man bliver jo blaclistet hvis der bare er en lille chance for at der kommer lidt frem han ikke kan lide
den type folk der gerne vil kritisere andre , men ikke selv kan tåle lidt kritik , har jeg ikke ret meget respekt for

Og bare rolig,jeg blaclisteter dig ikke bare fordi du gav mig 0 stjener
Jeg respekter da andres meninger

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-09-06 22:11

generalt vurdere jeg ud fra min ærlige mening både i tip og spm , ikke alle kan lide det jeg siger , det er da også tit nogen der kommer med ting jeg mener er forkert , men derfor udelukker jeg dem da ikke
vi skal jo alle være her

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-09-06 02:30

ØV OG ATTER ØV

Jeg kan ikke få det til at virke...

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 02-09-06 08:43

Tak for svaret yearhouse.