/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Explorer
Fra : alimak
Vist : 496 gange
190 point
Dato : 26-12-02 23:55

Jeg har windows xp. Og hvær gang jeg skal oprætte forbindelse med internet med explorer 6.0 så viser den nummeret til min internet udbyder og da viser den
" '99# " og prøver at ringe op det nr. og det prøver den helt til jeg går in i "funktioner" og velger "internet instillinger" og retter telefon nr. og da er den ok. helt til jeg starter maskinen på nyt, og da er det det samme igen. Det iriterer mig. Er der nogen der ved hvordan jeg skal få instillingen til at blive?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-12-02 00:13

kontakt din internet udbyder, de ved hvordan dette løses.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-12-02 00:19

der er godt nok gået devaluering i svar.... hvordan er det lige firstbase ?

Kommentar
Fra : Firstbase

Dato : 27-12-02 00:24

Zonker kan du ikke forklare hvad du mener med "devaluering"???????????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 03:58

Ret det i egenskaber for din opkaldsforbindelse.
PS. Har intet med IE som sådan at gøre.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Thu, 26 Dec 2002 22:52:35 GMT, "alimak" <alimak.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg har windows xp. Og hvær gang jeg skal oprætte forbindelse med
>internet med explorer 6.0 så viser den nummeret til min internet udbyder
>og da viser den

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-12-02 16:25

Je har prøvet og rette på det i "egenskaer" i min opkaldsforbindelse men når jeg starter maskinen på nyt så er feilen der igen.

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 28-12-02 17:30

Prøv at slætte din forbindelse og lav en ny under netværksforbindelser

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-12-02 17:31

GÅ IND I TILFØR/FJERN PROGRAMMER I KONTROL PANEL OG SE OM DER ER NOGEN PROGRAMMER DU IKKE HAR installeret.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 29-12-02 03:38

Hej alimak!

Har du været på besøg på nogle XXX sider, hvis du der siger ja til at downloade nogle billedfiler m.m. får du i mange tilfælde meget nemt nogle filer og programmer ind på PC'en til åbning og downloadning af disse filer.

Prøv at hente og installere og derefter køre Ad-Aware du kan læse mere om om programmet og downloade det via:
http://www.lavasoft.nu/index.html
Programmet undersøgeer PC'en for filer, der ikke normalt bør være der, så prøv at fjerne de filer som Ad-Aware opdager.

Endvidere bør du også hente og installere RegCleaner. Prigrammet holder øje med hvilke programmer der er installeret og man kan fjerne uønskede programmer og filer. Du kan hente programmet via:
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml
Fjern de programmer som du ikke kender til og ikke ønsker skal være på PC'en.

Husk også lige at oprette et gendannelsespunkt og eventuel yderligere backup før du kører Ad-Aware og RegCleaner.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-12-02 18:34

Nu har jeg kørt ad-aware og slettet mange programmer så nu er alt ok. tak til jer alle.
Hilsen Rolf.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 190 point
Dato : 29-12-02 21:58

Hej Rolf!

Det var jo dejligt, at du kunne bruge mit forslag og at du er kommet ud over dine problemer!

Mvh
Bjarne