/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
brug af outlook
Fra : svendmogensen
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 01-09-06 09:24

Jeg bruger outlook postsystem uden problemer, men jeg skulle hjælpe min broder med hans opsætning. Han bruger tdc og tidligere brugt outlook express.
Den er opsat korrekt, men den vil/kan ikke modtage post. Vi kan sende, men den vil ikke logge må, modtageren for indgående post. Det havner så i outlook express. Kan nogen hjælpe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 09:30
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-09-06 09:31

hvem er jeres mail udbyder hvis det er tdc skal jeres smtp hede

smtp.mail.dk eller asmtp.mail.dk

er det cybercity heder det vip.cybercity.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 09:33

thyfoon...
Citat
Han bruger tdc

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 09:34

ps hvorfor bruge to mailprogrammer - outlook express er da langt nemmere at håndtere ??

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 01-09-06 09:39

Han vil synes bedre op layout, kalender m.m.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-09-06 09:40

miritdk det er fredag *gg*^outlook kan sync med pda og mobil ang kalender og mail express er måske nemmer men du kan kun åbne et link af gangen trykker på to forskelige link åberne den ikke to nye vinuer det gør outlooken

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 10:17

ok så da thyfoon - jeg er nok bare ikke hurtig nok til at overskue flere link ad gangen

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 01-09-06 10:49

Tak for svarene men Spørgsmålet gik, på om der var nogen der vidste hvorfor outlook ikke ville modtage post men godt kunne sende. for en ordens skyld er office 2003.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 10:53

hvis outlook er sat op som vist på linket jeg sendte er den sat rigtigt op -

ehmm - nu er adresserne på outlook og outlook express vel ikke ens ?? For det kan være et problem (ud med en af dem)

ellers ring til tdc - de har åbent endnu på 80808017

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 01-09-06 12:22

Svaret er fra thyfoon 09.31

Jes

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-06 12:45

Prøv Netsupport et gratis program fra TDC, den kan rette fejlopsætning i Outlook Express, ved ikke med Outlook, hent Netsupport her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=72048

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 01-09-06 17:58

Thyfoon's svar er nok det rigtige - lav lige en præcis stavekontrol på mailkontoen.

Check evt. hvor der er sat flueben under "Angiv programadgang og -standarder" Hvis der er flueben i Outlook Expess så har du forklaring til problemet. Systemet gør som regel kun hvad det har fået besked på.

Jeg har selv både Outlook Express og MS Outlook 2003 kørende samtidig. Bruger dog ikke express da jeg synes det er for simpelt til mit forbrug.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 03-09-06 09:29

Tak for svaret o.v.n..