/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adressekartotek
Fra : okjk
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 01-09-06 08:29

Hej. Nogen der kender en "smart" sikker metode til at finde og fjerne doubletter i adressekartoteket - det drejer sig om OUTLOOK EXPRESS.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-06 08:34

hehe har du fået formange ind nu ??

når du åbner adressekartoteket viser der sig en rude hvor der foroven står " skriv et navn eller vælg et på listen" - hvis du kun skriver det første bogstav vises alt med det bogstav fra første kontakt og nedefter.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-09-06 09:32

Ja - ja miritdk - du kan sagtens more dig
Jo det der som du nævner er jeg med på - og selvfølgelig er det ikke et stort problem blot at fjerne "to gange Jensen" - men det kunne jo være der var et eller andet fikst stykke software , eller en måde hvor man fik serveret alle gengangere som så kunne slettes.
Tillykke iøvrigt med din flotte placering)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 10:08

hmm der er et program til at fjerne doubletter på - men om det lige egner sig til adressekartoteket ??? Det jeg tænker på er dubfinder.exe - den ligger godt og venter hvis du ikke har den i brug

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=49AE8576-9BB9-4126-9761-BA8011FABF38&displaylang=en

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 10:13

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?op=&cid=139
bruger ingen af dem selv men har hørt lidt om bla doublekiller skulle være god - men stadig - til adressekartoteket ?? Hmmm

øhhh placering ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 10:15

staver lige til d u p f i n d e r

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 10:23

sad lige på køkkenbordet (spørg mig ikke hvorfor jeg sad der haha) om kom i tanke om noget

Hvis du vil sende en mail og der er flere adresser der kommer op på et bestemt forbogstav - så er dubletterne der jo - har ikke prøvet men kan man ikke slette dem i den boks ???

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 01-09-06 11:21

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-09-06 11:24

Mht placering tænker jeg selvfølgelig på din placering som nummer 1 på listen ude til venstre under top 10 brugere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 11:32

hmmm - er du ikke lidt for tidligt ude med at acceptere svar ?? Der MÅ være en langt bedre måde en det her da ???

ARGHH de placeringer - hvem går op i det ???

Nå - du har faktisk fat i noget omkring det åndsvage adressekartotek jeg godt ville have hak på - så får se om jeg kan finde en løsning - der må være en eller anden der kan sådan noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 11:56

høh - der var da noget her:

http://www.sharewareconnection.com/eazy-backup.htm

Nå må vist fortsætte med hvad jeg er igang med og vender tilbage før eller senere hvis det ikke er godt nok

(hjæææælp det er jo fredag - ajiiiiii)

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-09-06 14:06

Nåe ja - placering - og placering - det er jo faktisk også udtryk for at der er mange mennesker der har haft nytte af din viden - -så fik du den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 14:09

eller at jeg blander mig i alt og intet - BTW kom din bemærkning bedst som jeg netop befandt mig i en ret akavet placering - køkkenborde er ikke menneskevenlige