/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænderproblemer
Fra : arnemoller
Vist : 637 gange
500 point
Dato : 31-08-06 18:23

Min pc'er fra februar, leveret af Dell, var bl.a bestykket med brænderprogrammet Sonic DigitalMedia LE v7 . Noget gik galt med programmet og jeg fik tilsendt programmet fra Dell på cd'er for reinstallering. Nu får jeg imidlertid at vide at "No drive detected" og således virker "skidtet" jo ikke.
Hvad kan der være galt.
Vh arnemoller

Kommentar
Fra : peque

Dato : 31-08-06 18:30

Mærket - nej Joke

Generelt ville det mere tyde på at enten er drevet totalt defekt - ellers er kablet!
Hvis ikke drevet bliver opdaget - er det en af de ting.
Prøv evt at sætte drevet over i en anden PC evt - prøve med et andet kabel for at se om andre finder drevet!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-08-06 18:51

Kan tyde på, det er preinstalleret
derfor får du sikkert , meddelelsen.
Mne du kunne jo Prøve Nero.
Citat
"No drive detected"

Har du prøvet kontrolpanel
SØG EFTER NY HARDWARE.
Kør hele guiden og hvis du kender dit CD/DVD drev
så afinstaller det, og sluk din PC
SÆT DISKEN I DREVET
Kør guiden igeN og søg på´ny
HARDWARE OG GIV TILLADELSE
TIL AT GÅ PÅ NETTET.

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 19:02

jeg ved det ikke for aner ikke så mget om sådan noget

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 19:07

Prøv dette:
H-klik på denne comp
vælg administrer
vælg diskhåndtering
står der noget om CD nede i højre side.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 19:09

Har du skiftet noget ud i din comp
har du prøvet at åbne siden på din comp

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-08-06 20:09

Citat
jeg ved det ikke for aner ikke så mget om sådan noget

Holder mig fra dobbelt samtaler
ellers ender det med jeg snakker med mig selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-06 20:20

Hvis jeg forstår dig ret, har du IKKE skiftet drevet, men blot geninstalleret programmet.

Noget tyder på at det IKKE var programmet der var defekt, men drevet.

Når du nu selv siger du ikke har meget ide om computere og da der stadig er garanti på maskinen, vil jeg da mene du er bedre tjent med at få den ordnet hos dell.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 20:30

Efter at have tænkt lidt over det - så er Refi's bud nok det bedste.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 31-08-06 20:37

Hi - Unfortunately, installing worked for me.

All I did was uninstall ALL components of Sonic Digital media plus 7.0, being careful to reboot each time, reinstalled all of the components and ran the engine update. Amazingly, everything now works, including DLA. Might be that your core components need updating for the engine fix to work.
Gå ind og afinstaller Sonic DigitalMedia LE v7 i kontrolpanelets "tilføj/fjern"
Genstart.
Hent og installer pxengine1_08_34a.exe, du kan hente den her:
http://patches.sonic.com/PX/pxengine1_08_34a.exe
Genstart
Installer Sonic DigitalMedia LE v7
Genstart
Nu virker brænderprogrammet, basta.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : arnemoller

Dato : 01-09-06 08:49

Tak for svaret pallebhansen.

Det var simpelthen løsningen. Tak
Vh Arne Møller Jørgensen