/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
nogen der har hund
Fra : Ellen-seje
Vist : 812 gange
20 point
Dato : 31-08-06 17:13

det kan godt være det er et lidt kedligt spørgsmårl men vil vide om der er nogen der har hun så udfyld det her skema

navn:
Alder:
vægt:
hvalp/voksen:

Accepteret svar
Fra : bublebee

Modtaget 30 point
Dato : 31-08-06 17:16

hvorfor nu det?

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 17:17

har selv

navn: Max
Alder: 4 måneder
vægt:ved ikke
hvalp/voksen: hvalp

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 31-08-06 17:17

Hvorfor?

Godkendelse af svar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 17:18

er bare intreseret

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 31-08-06 17:21

Der skal nok være "tusindvis" af kan.du-er der har hund og der er nok 100-vis af forskellige navne og lige så mange forskellige vægt angivelser hvad skal du bruge dem til?

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 31-08-06 17:22

Har ikke hund, får aldrig hund, kan ikke lide de dyr.

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 17:23

jeg er intreseret siger jeg

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 31-08-06 17:29

Jeg vil gerne deltage, men absolut ikke, når der ikke kommer en ordentlig forklaring på hvorfor...

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 17:31

jeg siger 1000 gange at jeg er intreseret er det ikke en forlaring jeg begynder altså snart at blive knotten og undkyld jeg siger det men må man ikke være intreseret

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-08-06 17:37

har ikke hund, har kat

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 31-08-06 17:45

Jeg har hund, men jeg kan ikke lige se hvad du kan bruge oplysningerne til...er det for at finde nogle at snakke med, som har hund eller....du be'r jo folk om at komme med en privat oplysning, så en nærmere forklaring er vel på sin plads.

Fordi - er ikke en forklaring.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-08-06 17:53

Herregud da, --Giv da lige Ellen en chance... Og velkommen til kandu, Ellen.

De, der kikker på disse hundespørgsmål er næsten allesammen hundemennesker.

Jeg har selv hund:

navn: Silke (på billedet )
Alder: 4½ år. Hun fylder 5 til april
vægt: 27 kg
hvalp/voksen: Ja, så er hun voksen.

Og mig selv:
navn: Birgitta
Alder: 58, fylder 59 til marts
vægt: øøøh, 82 kg
hvalp/voksen: ---Nok nærmest en lidt halvgammel voksen...

Hvad med dig, Ellen-seje? Kan du udfylde skemaet for dig selv?

Og hvad er din Max for en slags hund?

Til jer andre: Måske skulle der være en underkategori til hver kategori. Noget vi i dette tilfælde kunne kalde "hundesmalltalk"
Der kan da indimellem godt være brug for at sludre lidt uformelt med den samme skare, som man har fælles interesser med, ikk'?
Det kunne gøre det lidt lettere for nybegyndere også..

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 17:58

tak birgitta min hun Max er en Eurasier ikke en så kendt hund men tak fordi du støtter mig

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-08-06 18:09

Du kan TRO at jeg kender en eurasier!!! Det er en rigtig dejlig race. Ham, jeg kender hedder Rico og han er far til min Silkes allerbedste veninde, Zenta. Men Zentas mor er ikke en eurasier.

Glemte du ikke at udfylde skemaet for dig selv?

Nå, men jeg håber ikke, du har mistet modet. Vi er faktisk meget flinke herinde på kandu, hvis man bliver her længe nok.. De fleste af os, i hvert fald.

Max bliver en stor hund, så jeg håber, at du går på hundeskole? Helst til "hvalpemotivation".

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 31-08-06 18:14

Har 2 hunde Rootweiler
Bamse. Han 5 år 62 kg
Lonnie. Hun 2 år 49 kg
Møj forkælede hunde, men lydige og opdraget, elsker alle mennesker børn som voksne.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-08-06 18:18

KORS!!! Så har du over 100 kilo hund!!

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 31-08-06 18:24

du kan os gå ind og bruge http://www.hundegalleri.dk/ og op rette din hund.. samt en masse andre ting.. jeg har selv mine 2 hunde derinde..

Tilde - http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13902
Agila - http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13876

knus
angel

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 18:55

tak angel det lyder fedt

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 31-08-06 19:13

navn: Bamseline
Alder: 2 år
vægt:43

Kommentar
Fra : Ellen-seje

Dato : 31-08-06 19:26

dejligt der endelig er nogen der gider at svare mig ordenligt

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 31-08-06 21:02

2 rundkørsler

navn: Brutus
Alder: 2½
vægt: 12 kg
Mor: Gravhund/Japansk Spids. Far: Lhasa Aphso.
I daglig tale, en Japansk Grave Aphso

navn: Brumme
Alder: 1½
vægt: 8 kg
Mor: Gravhund/Japansk Spids. Far: Gravhund/Japansk Spids.
I daglig tale, en Japansk Gravehund

Sjov ide

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 01-09-06 17:05

Jeg må indrømme at det er en lidt mærkeligt spørgsmål...

...og når der så kommer svar, bliver spørgsmålet lukket.

Håber at det er fordi du er ny på kandu.

Nå, men pyt. Når jeg møder folk på gaden og de spø'r hvad min hedder eller hvor gammel den er, vil jeg da heller ikke vide hvorfor de spø'r. Min hunds data er da ingen statshemmelighed, så her er de:

navn: Buddy
Alder: 5½
vægt: 39 kg (ja, han er stor, men jeg har dyrlægens ord for at han ikke er fed, og han har ribben)
hvalp/voksen: hvalp af sind, voksen af alder

Kommentar
Fra : Ak-Freja

Dato : 14-10-06 21:52

Jeg har en krydsning mellem labrador og border collie

Navn: Freja
Alder: 16 mdr
Vægt: 21 kg
Hvalp/voksen: En stor hvalp

Kommentar
Fra : nisca

Dato : 04-06-07 20:12

hey

jamen jeg har også en hund
hun hedder blondie og 9 mdr
en dejlig lille/halvstor hvalp
hun er en blanding mellem en labrador og en hvid shæfer...
det eneste labrador man kan se i hende er når hendes ører ikke stritter..

:)

Kommentar
Fra : nisca

Dato : 04-06-07 20:12

og så vejer hun ca 23 kg :P

Kommentar
Fra : modersvilje