/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sletning af skrevet tekst!
Fra : hamsebror
Vist : 480 gange
25 point
Dato : 31-08-06 12:22

Hejsa.

Hvordan sletter man en gammel tekst som man har skrevet før?

Eksempel:

Jeg søger på en sang jeg har liggende på min computer under søg.
Finder den og så videre. Men skal senere søge efter noget andet med samme forbokstav som sangen jeg søgte på tidligere. Her kommer den sang så frem så jeg kan se af jeg har søgt på den.. Hvordan får jeg det væk ?
Jeg ved godt hvordan man gør det til nettet altså under kontrol panal samt internetindstillinger og slet formular - Mener det er sådan...

Nogen der kan hjælpe med den anden?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-06 13:23

Du skriver den nye søgning ovenpå.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 13:33

hvis du mener i start - søg - så husk at på nogen maskiner skal du klikke på ny søgning -

(jeg er lidt i tvivl om hvad du mener - men camillasmoster har nok ret lige her)
du kan jo også markere og delete hvad der står i forvejen når det endelig skal være så.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 13:35

ps - nogen steder hjælper det at klikke på afslut søgningen.

Kommentar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 13:37

Hvis du nu skriver en adresse på nettet. Så kan du eksempelvis se de sidste forgående sider du har skrevet. Og denne oversigt kan du slette under internet indstillinger...

Det er noget af det samme jeg mener, jeg vil ikke have af man skal kunne se hvad jeg har søgt på. Der kommer en oversigt frem.

Kommentar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 13:38

Skal jeg så bare markere og trykke delete ?
Kan jeg ikke slette alle på en gang ?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 25 point
Dato : 31-08-06 13:55

Dette program(skal ikke installeres)>>
http://www.diskcleaner.nl/download.php

Der er indstillinger vis du klikker på det lille
C nede i højre hjørne og ved at højre klikke på
internet cookis.
Den du skal sætte flueben i er Run... list>i bunden
Clean.
Kan sættes til at slette med win opstart og vil
så slette de filer som du har sat flueben i/ ud for(boksen ud for programmer o.a)
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 13:57

med cooki filter(gemme/slette) gem kandu cooki'en

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:01

nåee ja der er begge dele med installer og zip(det havde jeg glemt,hentet fra min data base,txt),jeg bruger zip på nr to drev.

Kommentar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 14:01

Manse9933 -->

Sætter pris på din hjælp..
Men forstår ikke hvad du mener!

Kommentar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 14:01

Manse9933 -->

Sætter pris på din hjælp..
Men forstår ikke hvad du mener!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:03

Spørg,hvad er det du ikke forstår??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:04

Hent programmet(det med istaller)installer>spørg

Kommentar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 14:06

Hvordan jeg ganske enkelt sletter oversigten over de ting jeg har skrevet på min com.. Det burde jo være enkelt. Ligesom nr jeg sletter tidligere gemte adgangskoder inde i internetindstillinger. Men det er jo på internettet, og dette en på min egen computer hvis man kan sige det sådan.. ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:09

nåe det er søg så skal der flue ben i search history for
window 2000/xp>i bunden clean

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:12

installer programmet,inde i programmet kan du sætte flue ben i alle de forskællige ting du vil slette,du skal bare spørge vis du er i tvivl om indstillinger,så enkelt er det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:14

du kan også slette søge txt/link's i din browser igennem programmet og meget meget andet

Godkendelse af svar
Fra : hamsebror

Dato : 31-08-06 14:15

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:25

klik på det lille c nede i højre hjørne og fjern flue ben i hide entries when empty(genstart programmet),så kan du se alle de programmer og mulighedder du kan bruge programmet til at slette,med flue ben i ovenstående så kan du kun se hvilke Mapper/programmer der har efterladt
affald,samme sted kan du sætte programmet til at tarte med styresystemet/slette i de programmer/mapper du har sat flueben ud for,cooki filter læs længre oppe.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-08-06 14:43

Det er et eller andet med hjælp til udfyld elelr sådan noget. Jeg går ud fra at du mener i Windows-Stifinder. Hvis jeg husker rigtig er det en grundlæggende indstilling i windows, men jeg kan ikke huske, hvor men ændrer indstillingen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:48

søg>skift indstillinger>slå autoudførelse fra

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 14:51

Citat
Dato : 31-08-06 14:48
.... ja nemlig her ligger svaret

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 14:56

autoudførelse er en god ting når man søger meget på pc'en
som jeg gør(rode hoved af natur)så jeg sletter dem kun med programmet når der er for mange indgange,det er meget lettere end at slå den fra og til.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 15:00

manse9933 - hvis man irriterer sig over autoudførelsen er det ikke en god ting

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 15:06

det har du ret idet er ikke så godt vis kærsten
finder ud af man søger efter sine skjulte/omdøbte fy fy filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 15:09

så gutter omdøb jeres mpge o.a filer til dat filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 15:12

^pQ8nkLHy0HM*tW2M2n9MItw.dat>så er det godt at have slået autoudførelse til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 15:13

tror du gutinderne er SÅ nemme at narre

Sorry hamsebror - nu misbruger vi din tråd - I am out of here NOW

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 15:13

mpeg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 15:20

jep miritdk>ingengang prirat gruppen ville kunne finde dem
over and out.
Manse fy fy 99933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 15:22

ikke