/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Blå Skærm BSOD
Fra : olefahnoe
Vist : 536 gange
500 point
Dato : 31-08-06 10:30

Hej

Jeg har lige fået engangn blå skærm

Jeg har kigget på fejlmeldningen og der er fejl i denne mappe
C:\Documents and Settings\Ole F M\Lokale indstillinger\Temp

Hvad sker der ved at slette ALLE filer i den mappe ??????

Olefahnoe

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 510 point
Dato : 31-08-06 10:33

Tja ikke rigtig noget andet end nu mister dine lokale indstillinger som navnet siger.
Dog kan der være specielle programreferencer eller lign - dog ikke andet end de vil komme igen når du sætter dine indstillinger igen!

Peque

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 10:41

har du prøvet at systemgendanne til før fejlen opstod ???

prøv at køre "ret fejl i filsystemet automatisk" i chckdisk og genstart

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 11:01

gå i start menuen - skriv kør

i det vindue der kommer op skriver du: cmd

(et dos-vindue popper op)

skriv: c: (for at gå til roden af c:) (disknavnet der skal checkes)

skriv så: chkdsk /f /r (du skal huske mellemrummet som du ser det her)

det er da værd at prøve ikke ???

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-08-06 11:04

Tak for svaret peque

tja der skete ikke noget tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 11:46

Jeg har kigget på fejlmeldningen og der er fejl i denne mappe
C:\Documents and Settings\Ole F M\Lokale indstillinger\Temp

Det er ikke en fejl du har i ovenstående mappe(acompat) det er
hvor der er blevet lagt en binær fejl rapport som vil
blive sendt til microblød vis du havde valgt
den fremgangs måde.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-06 11:49

Alt kan slettes i den mappe uden problemer,på nær vis der er filer der er i brug af systemet/programmer og dat filer.