/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hjælp - rejse om 3 dage.
Fra : wezzler
Vist : 919 gange
300 point
Dato : 31-08-06 10:21

Hejsa....

Jeg har pludselig fået mulighed for at rejse fra mandag 4/9 - fredag 8/9....

Har ledt lidt efter afbudsrejser og storbyferie - men er næsten åben for alt... bare en studerende's økonomi kan klare det!!! Håbede på max 1.500 inkl. så meget som muligt.

Hjææælp!

Kommentar
Fra : Musling26

Dato : 31-08-06 10:29

Kig efter ture til Berlin.
Billige fly (Sterling/SAS) og hoteller, samt mulighed for billig forplejning.
Lige en by for en studerende.
mvh.
Musling

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 10:34
Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 31-08-06 10:35

Ja - Berlin er noget i den stil jeg søger... har et tilbud med bus på 1.630 med hotel/m. morgenmad.... mandag til fredag - kan det gøres billigere?

London og Amsterdam var også en mulighed

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 31-08-06 11:13

Hejsa

Hvad med et tur til Bratislava i Slovakiet?
Der koster et måltid mad omkring 30 kr og en fadøl omkring 5 kr...
http://www.gaiarejser.dk/

God tur

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : vestergren

Dato : 31-08-06 11:15

Hvor skal du rejse fra ?

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 31-08-06 11:25

Århus helst... har ingen transportmiddel - har kigget på fly til London, men det virker dyrt, selvom rejsen kan være billigt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 31-08-06 11:29

Du bør lige se denne tråd, der valgte spørgeren at tage til Polen

http://www.kandu.dk/spg92347.aspx

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 31-08-06 11:45

Okay... turen bliver ikke til noget - der er kommet noget andet op, men tak for hjælpen!

MJeg vil dog anbefale http://www.ryanair.com/site/DA/index.php?fares=more:-)

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 31-08-06 11:49

Tak for svaret Nordsted1.