/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan ikke printe mail
Fra : popo
Vist : 905 gange
100 point
Dato : 30-08-06 20:06

Når jeg vil printe en mail, kommer der en fejl meddelse,hvor der står
An error has ocurred in the script on this page.
line:252
Char:1
error:permission deneid
code:0url:res://ieframe. dll/preview.dlg
Do you want continue running scripts on this page?
så kan jeg trykke yes eller no
er der nogen som har en løsning på dette problem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-06 21:06

Ja. Du kan markere hele teksten og trykke Ctrl_C og dermed lægge hele teksten ind i ClipBoarded. Derefter åbner du dit tekst-beh-program (Word ell. lign.) Nyt dokument og så Ctrl_V (Indsæt fra ClipBoard). Hvis du ikke kan udskrive dette nye dokument skal du lade være, for så er der noget seriøst skidt i filen som kan være skadelig for din komputer.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-06 21:08

Løsningen er, luk dine mange spørgsmål:
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=185271

Endvidere er løsningen nok:
Funktioner/internetindstillinger/avanceret
vinge i:
deaktiver script-fejlfinding (anden)
deaktiver script-fejlfinding (internet explorer)
Vælg ok

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-06 21:09

Jeg kan i øvrigt se at du har hele 18 spørgsmål liggende som du endnu ikke har lukket. Hvis jeg havde set det, havde jeg ikke svaret dig. Det er noget MØG at folk stiller spørgsmål, får svar og så IKKE vil lukke spørgsmålene. FYFYSKAMME. (Håber det skyldes 18 forglemmelser)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-06 21:13

Palle - Man skal da ikke bare fjerne de flueben. De er da meget anvendelige. De medfører jo at ting bliver checket og man skal da ikke bare som standard fjerne sikkerhedscheck. I stedet kunne man jo finde ud af hvad koderne betyder og så indlægge specielle regler for accept af email's.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-08-06 21:42

arne >> lige de par ting sker der ikke noget ved at deaktivere , de giver ikke de store praktiske fordele

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-06 21:44

Jeg kan ikke lige se det har direkte med printerudskrift at gøre, men jeg har altid mødt problemet ved nyinstallationer af windows, og det skyldes at internet explorer søger efter fejl på siden, og utallige sider kommer med meddelsen "An error has ocurred in the script on this page", og det skyldes kort og godt at hjemmesiden ikke er lavet perfekt.
Et egentlig sikkerhedscheck er det jo ikke, men hvis fejlen pludselig er kommet, og ikke har været der før, vil jeg da ikke udelukke at fejlen kan skyldes virus, men ved at slå fejlfindingen af script fra, får man ikke virus.
http://support.microsoft.com/?kbid=306831
Uddrag:
1. Open Internet Explorer.
2. Click Tools, and click Internet Options.
3. Click the Advanced tab.
4. Under Browsing, click to select the Disable Script Debugging check box.
5. Click OK to close all windows, and then restart the computer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-06 22:07

Men fejlen kan også komme hvis man opgradere til Internet Explorer 7 beta 3, og speciel hvis man ikke har installeret SP2:
http://help.lockergnome.com/office/Script-error-attempting-print-ftopict860163.html
Så kan man bare afinstallere den. Det er jo også kun en beta, der skal bruges i Vista.
http://msdn.microsoft.com/ie/releasenotes/default.aspx
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : popo

Dato : 31-08-06 09:03

Hej først undskyld, med de mange ikke lukket svar det skulle være iorden nu håber jeg.
Jeg har instaleret explore 7 beta 3 ,og det er kommet efter denne instalition. Jeg kører server 2003 ,måske kan den ikke køre under 2003? Det er ellers den udgave jeg har instaleret.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 31-08-06 15:22

Ja, så skal du afinstallere den, og først installere, når den ikke er en beta længere:
To uninstall Internet Explorer 7 RC1 and restore Internet Explorer 6 when using Windows XP or Windows Server 2003

Click Start, and then click Control Panel.
Click Add or Remove Programs.
Scroll down to Windows Internet Explorer 7, click it, and then click Change/Remove.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 01-09-06 07:43

Tak for svaret pallebhansen.