/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ordbog
Fra : johnni
Vist : 484 gange
200 point
Dato : 30-08-06 19:33

hej er der nogen der ved om der findes en ordbog tysk/dansk på nettet.
hilsen johnni.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-06 19:35

Der er denne, meeen du skal være meget kritisk, for det er ikke perfekt oversættelse

http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=English&to=Swedish

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-08-06 19:36
Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 30-08-06 19:43

Her er der en lille en af slagsen, men med begrænset ordforråd.
http://www.majstro.com/Web/Majstro/sdict.php

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 30-08-06 19:47

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-08-06 19:49

du kan gå på biblioteket og låne ordbøger eks Gyldendall
de bliver på på computeren når de indlæst

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-06 19:56

Det var da en underlig måde at vise sin taknemmelighed på??? Du har fået flere gode links og alligevel giver du KUN 2 stjerner??? Og dermed KUN det ½ antal point.!!!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-08-06 20:06

Bravo til
arne.jacobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-06 20:13

ferik - Takker og bukker.

P.S.: Du har selv 9 spørgsmål du ikke har lukket. Ét af dem er til 500 point og er ikke besvaret af nogen, det kunne du da slette og få dine point tilbage. De andre kan du lukke eller annullere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-06 21:13

Selv tak, ærgeligt, at du ikke var helt tilfreds med svaret, men jeg gjorde det bedste jeg kunne