/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer til hjemmekontor
Fra : Coolio_Nic
Vist : 840 gange
40 point
Dato : 30-08-06 17:17

Hvilken printer er god til et lille hjemmekontor?
Den skal kunne printe og kopiere.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 30-08-06 17:52

hej
her er der lidt test
http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=24&pid=0
jeg vil tro det er nok nogle af de bedste
men tjek lige priser på blæk partoner og hvor meget blæk der er i
hp laver nogle hvor der kun er 5ml sort ikke meget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-08-06 19:41

Er du klar over at du har [B]58 spørgsmål[/B] som du ikke har lukket Coolio_Nic - det kan du ikke være bekendt overfor de brugere der prøver at hjælpe dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-08-06 19:43

Er du klar over at du har 58 spørgsmål som du ikke har lukket Coolio_Nic - det kan du ikke være bekendt overfor de brugere der prøver at hjælpe dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 30-08-06 19:48

undskyld jeg det er min brors konto jeg bruger jeg skal nok se at så accepteret undskyld