/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre sms'er
Fra : S_pookie
Vist : 710 gange
200 point
Dato : 29-08-06 18:10

Hjæææææælp! Det skulle være så enkelt, men så er det faktisk svært! Jeg har en nokia 3510i...eller det havde jeg, for nu har jeg købt en Nokia 6131. Jeg skal bare have mit gamle Telmore simkort over i den nye telefon, og troede naivt, at alle mine gamle gemte sms'er ville følge med...men nej! Jeg har prøvet at gemme beskederne på min gamle telefon i henholdvis "indbakke", "arkiv", "skabeloner" og i en mappe under "mine mapper", men lige meget hvad, bliver de ikke overført til den nye telefon!?! Hvad pokker gør jeg, når jeg nu er sentimental stodder og insisterer på at have de første beskeder, min kæreste sendte til mig osv ? Den har overført min telefonbog uden problemer...hjælp....hulk....vræl ! Hvorfor skal det være så besværligt?!?

TUSIND tak til enhver, der kan hjælpe mig!!

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 29-08-06 18:31

Du kan enten smserne til pc via infrarød eller usb-kabel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-06 19:26

Du ville kunne klarer det på meget kort tid med sådan en kort læser

På lager Lev. 2 dage
Varenummer: 100209
Super GSM USB SIM kortlæser
Have a Smart Phone or SMS Device? You can read, edit, delete, and back-up your phone book from SIM cards on your PC with the Super GSM card reader. Simply remove the SIM card from your phone and place it into the reader for full access to all of your information via your PC!

149,00 DKK (inkl. moms)

fra dette link http://www.prishammeren.dk/shop/default.asp

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 29-08-06 21:32
Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 30-08-06 14:03

Så vidt jeg ved har 3510 hverken infrarød eller USB-tilslutning...

Hvis de SMS'er betyder så meget, så lån et SIM-kort til en af telefonerne, og videresend beskederne fra den gamle til den nye. SMS-prisen er jo ikke vildt dyr, så du kan sende mange for f.eks. 100 kr.

Det ta'r måske lidt tid, men hvis de betyder så meget for dig, er det måske tiden værd.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 30-08-06 14:11

USB kabel kan vel fås til de fleste telefoner.Jeg mener 3510 har infrarød men OK du er nok klogeåge her

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 30-08-06 14:11

USB kabel kan vel fås til de fleste telefoner.Jeg mener 3510 har infrarød men OK du er nok klogeåge her