/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
en der kender et..?
Fra : FigoFidel
Vist : 610 gange
30 point
Dato : 29-08-06 16:24

En der kender et program til at lave musik ?

altså in ejen musik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 16:36

det er der rigtig mange programmer der kan - du skal vælge bland dem der nemmest kan det du vil lave - for eks hvis du kan noder - eller blot vil mikse osv osv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-06 16:41

e-jay har været meget populært hos os, her kan du hente en demo og få det prøve at

http://www.skole-it.dk/laeringMedIT/musik/musik/ejay/kommentar.html

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-08-06 17:34
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-08-06 18:00

Her er forskellige programmer afhængigt af hvordan du vil lave dit musik

1. Acid pro - Hvis du vil mixe sange, beats ellers selv indspille dit musik er dette et genialt program.Men husk du skal selv skaffe lydene du vil bruge.

2. Ejay eller magik music maker - Her er der et helt lager af forskellige tromme, keyboard, bass, stemmer og guitar-lyde, som du selv kan sætte sammen til sange.

3. Guitar pro - Hvis du kan læse guitar tabs kan du med dette program selv kompinere melodier, med alt fra guitar til klaver til trommer osv. Men husk musikken er i midi kvalitet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 20:56

tjahhh - og vil du lave midifiler er her et program jeg har brugt længe og med glæde - freeware versionen finder du her:
http://www.anvilstudio.com/
det skal kigges lidt i sømmene for det kan rent faktisk mere end det udgiver sig for
Jeg har personligt haft glæde af at komponere selv - men også at lave visse musikfiler om således at jeg har kunnet fjerne sangen fra stykket og kun have musikken tilbage - eller lægge sang på et stykke der ikke var i forvejen osv osv - det er værd at prøve

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 29-08-06 21:13

Tak jeg tjekker lige programmerne og ser hvad jeg kan bruge :D

men vil helst have nogle lyde trommer guitar osv og sætte det sammen :D

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-08-06 21:14

så tror jeg du ska prøve Ejay. det er nemt at lære

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-06 21:47

i mit link fra kl. 16.41 er der en gratis demo af e-jay så kan du da prøve det af, inden du begynder
at investerer

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 30-08-06 19:58

jeg har virtuelDj men kan ikk lave musik der :'( og vil bare så gerne lave min ejen musik

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 03-09-06 00:42

kan ikk hente ejay er der ikk andre programmer end ejay ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-06 08:51

Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke kan downloade demoerne her f.eks http://www.ejay.com/home/default.asp?ck=y der hvor der er billeder og underteksterne skriver trance, hiphop dance e-jay-7 under der står der - more - når du trykker på en af dem, kommer du til en side hvor du han downloade demoerne??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 15 point
Dato : 03-09-06 14:42

nordsted1 - fordi sikkerheden sikkert er ok

prøv her - der er trial versionen i hvertfald http://downloads.theregister.co.uk/Windows/Music/JukeboxDJandKaraoke/dance-ejay.html

Godkendelse af svar
Fra : FigoFidel

Dato : 10-09-06 12:12

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-06 15:33

selvtak håber du morer dig