/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra : ans
Vist : 678 gange
500 point
Dato : 29-08-06 15:58

Lever du stadig af vejret

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-06 16:03

Ja, kan du ikke se hvor elendigt det er?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-06 16:07

..og da jeg er bosiddende på en bakketop, kan jeg sommetider selv vælge hvilket vejr. Jvf den med Brenner-passet, kan selv de små buler vi har herhjemme, give mærkelig skel i vejret. I går pissede det ned hos mig, og nedenfor bakken holdt det tørvejr hele dagen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-06 16:09

Tit har jeg lagt mærke til at ved passage af Ejer Bavnehøj (Bajer Evnehøj), kan vejret skifte lige over bakken.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-08-06 16:10

Selvf'lgelig lever vi af vejret............Tror vi dør, hvis vi holder det?

.....men det er vist noget andet????

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 29-08-06 16:11

Yes Yearhouse......

Men husk nu at trække det. Vejret altså!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-08-06 16:23

Jo jo 3773

....men jeg kan squtte tåle træk
Lægen siger: små doser.

(mener han trækprocent?).....Nåh. Jeg er vist lidt dum...igen igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-06 17:17

Citat
Men husk nu at trække det. Vejret altså!

Det er jo det vi alle lever af

Men der er jo dem, der lever af mere vejr

Du husker tråden 3773

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-08-06 17:45

"-Og vejrudsigten:"

Regn ikke med Skygge af Sol...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-06 20:25

Jeg er simpelthen nødt at skal ud med en oplevelse jeg havde i dag..

Jeg havde egentlig fridag, men tog ind på mit job for at komme til bunds i noget administrativt, der har ligget lidt for længe..

Der var ikke nogen af mine kollegaer, der bemærkede at jeg var kommet – og jeg sad da også lige så stille inde på kontoret og lavede hvad jeg nu var kommet for..

På et tidspunkt kommer to af mine kollegaer (en kvinde og en mand) ind i det tilstødende lokale (kaffestuen)….. Døren mellem de to lokaler stod på klem – så jeg kunne ikke undgå at høre, at de skramlede med kopper og lign. hvorefter der blev stille for en stund. Men pludselig hører jeg en rimelig højlydt prut derinde fra – og tænker: "ups, det kan jo ske for en hver" og antager pr. automatik, at det må være den mandlige kollega, der har tarmslyng eller noget..

Kort efter lyder der endnu en prut (nummer 2) – og jeg hører den mandlige kollega sige noget i retning af ..... "Ejjj, du sidder da ikke og prutter, vel?!.. Det kan du altså godt stoppe"..
Damen svarer ham slet ikke – og jeg sidder bare og tænker - Nå for søren, var det virkelig hende der pruttede?! Jeg ville ellers have væddet med, at det var ham, for jeg synes da at mindes, at han godt kan finde på den slags..

Faktisk synes jeg, at han havde lidt godt af det – og kan ikke undsige mig, at jeg allerede på dette tidspunkt sidder og hopper lidt rundt på stolen, fordi jeg syntes det var komisk.. Stemningen inde i kaffestuen fornemmede jeg, at der på daværende tidspunkt var temmelig koldt – og jeg sad bare der musestille og kæmpede en brav kamp for at holde latteren tilbage..

Der sker dog ikke mere i pruttesagen – så da jeg får lidt styr på boblerne i maven – og egentlig har tænkt mig at fortsætte mit arbejde, lyder der skisme endnu en prut derinde fra (nummer 3) – og jeg vrider mig bare rundt på stolen, samt bider mig i hånden for ikke at skrige af grin.. Nøøøøj hvor blev han da sur derinde - Og det næste jeg hører, er ham der siger: "nej, helt ærligt, skru lige lidt ned for charmen søster, det er sq da ulækkert og ikke spor morsomt, at du sidder der og møger dig. Jamen seriøst kvindemenneske, skam dig - og du har ikke en gang været her ret længe. Hvor heldigt synes du lige selv at du er. Hallo du må da tro jeg er gak, hvis du tror jeg vil finde mig i det" og blablabla … Der bliver en kort pause, hvorefter hende der har pruttet spørger: "Jamen hvor længe skal man have været ansat, før man må slå en prut da?! … Og så endda i en pause?! ..Slap da af menneske"!

Jeg er så færdig nu. Kan ikke styre det længere. Jeg er simpelthen ved at brække mig af grin – og stormer ud af kontoret, forbi de to måbende kollegaer – og ud på gangen, hvor latteren får frit løb..

Hold da op, hvor var det sjovt at sidde som fluen på væggen – og overhøre, hvorledes 3 prutter, fik et helt cirkus i gang. Jeg tør slet ikke tænke på, at de to skal jeg på vagt med i morgen. Jeg tror jeg lader min madpakke (kål) blive hjemme – for tænk nu hvis!! LOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-06 20:36

LOOOOL

Det var da noget fis, at hun ikke fik at vide, hvor lang tid hun skulle være der, før hun måtte slå en prut.

LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-06 20:44

Ja jeg er sq ikke sikker på, at der står noget om prutter i arbejdstiden/pauser nogen steder. Men sjovt var det, at overhøre min kollegas hysteri og endnu mere morsomt, at jeg blev så overrasket over, at det ikke var ham, der havde pruttet..

Det siger da en del om, hvad man forventer af såvel kvinder som mænd.. LOOL

Nu ved jeg ikke hvad årsagen var til damens luft i maven, men jeg kender det selv, maven, tarmene og underlivet der går fuldstændig bersærkergang. Uha, der er hårdt at være 110% feminin, når ens indre er i oprør - og man skal være 250% effektiv på arbejdet..

A hard days work plus være kvinde er sq ikke nemt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-06 20:51

Selv Dronningen prutter. Hvis hun ikke gør det, så er hun syg LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-06 21:17

Vi trækker jo alle vejret for at overleve.

Håber da så at man ikke dør ved at indånde den duft/luft/ stank som nu er det nærmeste overlevningsmiddel

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 29-08-06 21:21

Tak for svaret 3773

Nu er det da behageligere varmegrader at arbejde i. Er det ikke eller tager jeg fejl

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-06 21:30

Jeg har fået grineflip

Har netop talt med min far - og han foreslog, at jeg i morgen medbringer en wunderbaum og et par ørepropper til kollegaen.. Så kan vi prutte alt det vi vil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-08-06 08:41

Tak ska' du fik Ans! Det skæppede lidt i pointbeholdningen. Men mon ikke det falder nogen for brystet at du så rundhåndet fylder min konto. Det kunne jo kaldes snyd osv osv.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-08-06 09:11

Hvilken tråd ans?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-06 10:07

Mit "spørgsmål" er jo lukket. Jeg får ingen mails og det er uanset om fluebenet er der eller ej