/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilsæde polster
Fra : boje1904
Vist : 1303 gange
100 point
Dato : 29-08-06 07:58

Er der nogle som kan hjælpe mig med hvor man finder polster til et bilsæde.
Jeg er den lykkelige ejer af en 10 år gammel Passat som er slidt i føresædet, da sædet passer til store mennesker og ikke er faconstøbt som nye sæder vil jeg gerne have betrukket sædet om, er der nogle som kan hjælpe med et firma eller en butik som sælger færdige sæde polstre til biler.
Jeg er ikke interesseret i sædeovertræk som fåes hos Thansen eller lign!

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 29-08-06 09:15

ham her kan sikkert hjælpe med polstermv,:
Møbelpolster v/Tommy Sinding Vennemindevej 63 2100 København Ø. Tlf.: 39204060,
Men det er sikkert billigere at finde et velholdt, brugt sæde hos en hugger.
Fx.: http://www.huggernet.dk/
nilsg

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-06 19:56

Du skal søge efter bilsadelmagere, eller autosadelmager.Men jeg tror det er billigere at købe et sede hos en hugger.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : boje1904

Dato : 19-09-06 09:45

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-09-06 20:41

Tak selv
alimak