/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kæresten har ikke lyst ret tit
Fra : jeb3
Vist : 3617 gange
100 point
Dato : 28-08-06 23:38

Har fået en ny kæreste her for et par måneder siden.

Han er utrolig sød, dejlig, rar, varm, opmærksom, og en masse flere tillægsord. Alt det gode man kan ønske sig. simpelthen.
Han er skøn ved ungerne, der er vilde med ham.
Det er jeg også, på alle områder undtagen lige det seuelle, hvad der er noget, der fylder meget for mig.

For det første, er det altid mig, der skal tage initiativet. Jeg kan også godt lide at blive forført engang imellem.
Jeg elsker sex. Vil gerne have sex hver dag - bortset fra når jeg har min menstruation.Der vil jeg bare ikke, og det vil han da heldigvis heller ikke.
Men de 5 dage uden sex, så er jeg ved at dø af liderlighed bagefter.
Vi bor ca 1 times kørsel fra hinanden, og er faktisk kun sammen fra fredag til søndag aften.
Så vl jeg altså gerne have sex morgen og aften de par dage.
Men han gider ikke. Nogen gange får jeg intet hele weekenden.
I sommerferien kom vi måske op på 3 gange om ugen.
Føler jeg ligger pres på ham, og har det dårligt med det.
Når vi så har sex, kommer han tit for hurtigt. Så ligger jeg der med alle mine talenter, gisper efter vejret og han fatter bare ikke, at han så må gøre mig færdig med hånden eller noget andet.

Hvad pokker gør man i sådan en situation.
Jeg elsker jo manden overalt, bortset fra i sengen.

Jeg vil også gerne lege lidt, men han er kun til soveværelse sex.
Og helst med mig øverst. Det nyder jeg skam også, men hvad er der galt med lidt bagfra, i bruseren eller noget andet sjovt?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-06 23:59

Øh, har du prøvet at sige det til ham?

Der efter kan jeg så nok anbefale lidt "gør det selv" for jeg kan forestille mig at man kan blive skræmt helt væk, hvis ikke lige man selv er til sex i de mængder.
Jeg siger ikke dermed at det er for meget, eller unormalt, for det er der ingen der kan sætte sig til dommer overfor.
Men det er åbenbart for meget for ham!

Det må du respektere.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-06 00:01

UD MED HAM, og det kan kun gå for langsomt.

Sikke da en sløv padde....og forvent ikke det bliver bedre når "nyhedens interesse er blegnet".

Og du har kendt ham kun i et par måneder....du aner ikke om manden er bøsse, kun tænder på små piger, eller kun kan iført gummistøvler eller faktisk taget ikke er interesseret i noget der bare lyder som sex, sådan groft sagt.....for han har garanteret ikke fortalt hvorfor det er sådan.
Så det ka' sgu ikke engang betale sig, at sætte noget i gang for at finde årsagen til problemet, som han åbenbart ikke ser som et problem, for så ville han nok have forsøgt at gøre noget aktivt ved det
Det er kun at trække frustrationerne i langdrag.

mvh dova

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 29-08-06 01:09

Der findes mænd der ikke kan håndtere overivrige kvinder, og du lyder lidt overivrig.

Prøv at give ham en chance for at komme på banen uden at du kaster dig over ham når han rækker dig en lille finger.

Hjælper det ikke så find en anden mand.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-06 02:28

Ejjj Dova altså

Bortset fra de to første linier i dit indlæg (som jeg er enig i) ..Så synes jeg godt nok du strammer den. "bøsse" og "pædofil" ?!?! - er det ikke lige at tage munden for fuld?! ..Selvom det måske bare at for at understrege en pointe!

Altså det er jo forskelligt, hvor stort et sex drive vi er i besiddelse af! .. Og jeg skal da gerne indrømme, at selv da jeg var helt nyforelsket, gad jeg sq ikke bolle tre gange om dagen.. Heller ikke selvom jeg ikke havde set fyren i en uge. Jeg kunne faktisk godt nøjes med en gang, hvis bare den ene gang varede ½ dag ...cirka!! *LOOL*

Giv lige fyren en chance som BertelBrander "siger" ... Han skal da have luft ind imellem

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-08-06 07:13

Hvis "du elsker manden overalt, bortset fra sengen" så bliver du nødt til at finde ud af, om I kan blive ved med at have det godt udenfor sengen, når I ikke har det i sengen.

Jeg tror ikke nogen af jer ændrer jer på det seksuelle område, det er en menneskeret at være forskellige, men ærgerligt, det er det da.

Jeg tror du har truffet et valg, du lyder som om forelskelsen er ved at blegne

Men held og lykke med beslutningen - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 07:33

hmmm. Nu er det jo ikke sådan jeg tvinger/presser ham til sex så tit, som nogen måske synes det lyder som om.
Det jeg skriver er hvad jeg har LSYT til. Men "bider det i mig", netop for ikke at presse ham.
Da jeg også venter på at han måske skal tage initiativet, sker det jo, at der går weekender, hvor vi ikke har sex. For mig er det frustrerende.

Han kan gå og pirre mig gennem hele dagen, og så om aftenen er han sørme træt.
Jeg er vild med at blive pirret, synes det er det bedste forspil, men så bliver jeg da frygtelig frustreret af "bare" at skulle ligge i arm og høre hans dybe sove-vejrtrækninger.

Bøsse eller pædofil? de tanker er overhovedet ikke faldet mig ind. Og jeg kunne slet ikke forestille mig det om ham.
Og Creamy, hvis jeg fik en ordentlig omgang en gang om dagen i weekenderne, kunne jeg også sagtens klare den, men det er jo ikke lige hvad der sker

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-08-06 07:48

Tja - hva' nu ???

Hvis hele din tilværelse med din nye kæreste er et stort forspil, kan jeg godt forstå, at manden er lidt overvældet - hvordan har hans tidligere forhold været ?

Vi er faktisk nogle, der ikke ALTID tænder på kvinder, der ligger i entreen kun iført Chanel og hyler: "Tag mig NU !!!" lige så snart, man er kommet inden for døren.
Jeg føler, at du er noget fikseret på din egen seksualitet. Der er ikke megen idé i hjemmelavet mad og god rødvin, hvis det KUN er en nedtælling til den næste hyrdetime.

Det kunne jo være, at manden føler sig som "organdonor" med det pres, det medfører.

Han er formentlig en voksen mand, der har løbet hornene af sig, og du kan ikke forvente, at han ALTID skal stå med for lidt plads i underbukserne - før, under og efter den hjemmelavede mad.

Du kan jo gøre som Dova foreslår, men det er nok de færreste mænd, der kan håndtere en kvinde, hvis samlivsfundament hviler på "Jeg har KRAV på sex og det skal være NU !!!".

Kommentar
Fra : Dussedah

Dato : 29-08-06 10:43

Hejsa jeb3
Har læst mange af de andra svar.
Og vil give dem rat i mange af de ting de skriver.
Men har tænkt har du nogen sinden spurgt din kærste hvad han vil angående sex.
For har du ikke ville det nok være en god ide.
At i satte jer ned og talte om det problem som i har.
Angående at du har lyst til meget sex og han har mindre lyst.
Så kunne det jo være du kunne få løst dit problem.
For hvis ikke ja tror jeg ikke det kan blive ved med at gå med denne kærste.
Selv om du elsker ham meget og hvad det ellers er du skriver.
Mange hilsner.
Dussedah

Accepteret svar
Fra : Mayeen

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-06 11:01

Det ultimative sexråd: TAL OM DET!
Uanset hvad der er på spil, så hjælper det at tale om det. Måske føler han sig presset eller måske har han bare et lavere sexdrive end dig. Måske mister han gejsten efter at have bygget op til det helt store en hel dag, af angst for ikke at kunne tilfredsstille dig? Den eneste måde du kan finde svaret og løsningen er ved at tale med ham om det...

Det er ikke altid nemt at tale om den slags, så sørg for at du tager snakken op på et trygt og afslappet tidspunkt hvor I har masser af tid, er udhvilede og ikke har andre planer. (for nogen kan et enkelt glas rødvin desuden gøre underværker).
Brug sætningsåbninger som "Jeg føler..." "mit behov er..." eller "når du gør sådan, får det mig til at føle..." På den måde kan man tage toppen af kritikken, så han ikke føler sig angrebet og ydmyget. Husk at tage udgangspunkt i, at der ikke er noget galt med ham, men at I har forskellige behov.

Prøv evt at være meget konkret. En god lang snak kan være både virksom og forløsende, men konkrete 'redskaber' er guld værd. Find ud af hvor ofte I hver især har brug for sex? Hvad præcist kan du gøre for at han ikke føler sig presset? (hvis det er dét...). Hvordan kan han tilfredsstille dig? (hvis han føler sig utilstrækkelig, ville det måske være rigtig fedt for ham at vide hvordan han kan blive en superelsker for dig...). Hvad går der galt når han har pirret dig hele dagen, men trækker sig på målstregen?

Og husk at lægge vægt på at du elsker ham og begærer ham og at det er derfor du vil arbejde med disse ting...

Hvis nu han har meget svært ved at tale om det her, kunne du evt finde en sex/partner-test i et eller andet dameblad. Sådan én med måske 20 spørgsmål som I svarer på hver for sammen, og bagefter gennemgår og taler om jeres svar. Det ville give ham tid til lige at 'sluge kamelen' og tænke lidt, så han ikke føler sig løbet over ende... Desuden bliver svarene mere konkrete og det kan hjælpe snakken igang, når svaret allerede står der.

Det var et langt svar! Håber du kan bruge det. Eller at I i det hele taget kan finde en god løsning sammen...

Mayeen.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-08-06 11:48

Orv - for en smøre Mayeen.

MEN der er en god portion velformuleret visdom i dit indlæg.

Et lillebitte men: Man skal passe på ikke snakke det hele ihjel.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-08-06 12:11

Jeg sys nu også at i skal snakke om det. Det gør vi altid herhjemme hvis vi har nogle små ting der er irriterende eller frustrerende. En god ide at snakke om det inden det bliver for meget nemlig.

Er meget enig med Mayeen.

Og så køb dig en dildo eller noget

Altså dengang mig og min mand fandt sammen dyrkede vi også tit sex, men det fortager sig lidt efterhånden....nu er det kun 1-2 gange om ugen GG.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 29-08-06 13:19

At tale om det er og forbliver påkrævet.

Jeg er enig med alle tidligere kommentarer og hæftedede mig især ved dova´s svar, som man måske ikke bare skal tage for irelevandt, blot fordi han hentyder til minroitetsgrupper. Der kan ligge både mange og dybe ting bag problemet.

Måske er manden sexuelt submissiv? Det kan det godt tyde på når det altid er dig der skal tage initiativet, sidde øverst osv. Han vil da formodentlig slet ikke kunne komme videre, hvis ikke du tager over og bestemmer farten. Altså det helt modsatte af at skåne ham, ikke presse ham osv. Der er mange mænd der er helt afhængig af det er kvinden der er "overmanden/Herre i huset" og oftest i serdeleshed i sexualiteten. Som submissiv mand, ønsker han sig at være kvinden underdanig og følge hendes ønsker og ordre. Det kan også være at han er maschokist, dette indebærer at han tillige har brug for en vis hårdhændet behandling. Måske at få sit lem bundet stramt op, hvilket i øvrigt også ville afhjælpe hans alt for tidlige udløsning.

Dette er ideer som du kan overveje og ikke mindst tage med i Jeres snak om tingene. Mange mænd skammer sig ved at have det såden og det er meget svært for disse selv at skulle sige det, da de er bange for at miste en elsket på den konto og/eller at blive udstødt/latterliggjort og meget andet.
Det er dog en helt naturlig ting, som ligger grundet langt tilbage i menneskehedens historie. Men den vil jeg spare læserne for her

Jeg vil blot påpege at det måske netop kan være dit hensyn til ham, der er årsagen. Sexualiteten er jo en finurlig sag og vi e´r alle meget forskellige.

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 13:35

Mange kloge ord.

Han virker nu ikke særlig submissiv. Han ligger sig såmænd bare til at sove, hvis ikke jeg gør noget.
Jeg prøver heller ikke at presse ham.
Undværer bare, uden at sige noget.

Skal over til ham i aften. alle børnene er enten på lejr eller hjemme hos deres respektive.

Vil stege en bøf, åbne en flaske rødvin og tage en lang snak i stearinlysets skær.
Jeg har altid været god til at snakke om sex, men han nævner det ikke. Jo når vi joker og i løbet af dagen kommer med hentydninger, men når først det bliver alvorligt, siger han intet.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 29-08-06 13:38

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men vi sku da sagtens ku finde ud af noget.
Jeg har nemlig nøjagtig de samme problemer.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 13:43

Mokof, tja.
Det har nu ikke været et problem ret mange gange for mig tidligere.
De fleste mænd synes da egentlig det er fedt med en kæreste, der aldrig har "hovedpine"

I hvert til fælde de mænd jeg har kendt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-06 14:35

Citat
Han ligger sig såmænd bare til at sove, hvis ikke jeg gør noget

Citat
Jeg har altid været god til at snakke om sex, men han nævner det ikke. Jo når vi joker og i løbet af dagen kommer med hentydninger, men når først det bliver alvorligt, siger han intet.

Det der det minder bare så meget om en eller anden vittighed jeg hørte engang....kan desværre ikke huske hele ordlyden, men handlede om en der havde været gift 3 gange og stadig var jomfru, og så skulle forklare hvorfor....en af forklaringerne var netop noget med, at manden kun kunne lægge op til noget og fortælle hvor dejligt de sku' ha' det..for så at falde i søvn

nej, spøg til side.......ham der vurderer jeg til enten at være et komplet håbløst tilfælde.... eller også mener han ikke, at du er den rette til at tænde ham.....enten fordi han ikke er lige så forelsket i dig som du er i ham, eller også fordi har han så "specielle lyster", at han er bange for hvordan du vil reagere (muligvis med god grund).
Helt "sexforskrækket" lyder han ikke til at være, for så er det da slet ikke almindeligt, at han godt kan joke og komme med hentýdninger i løbet af dagen, for så at lægge sig til at sove

Er sgu noget spændt på at høre referat fra "efter bøf og rødvin" ....hvis du altså får nogen ord hevet ud af ham i den forbindelse.....jeg tvivler.....har hørt om sådanne typer før

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-06 15:25

jeb3.... Der er også den mulighed, at han får medicin, som gør ham "mindre egnet" i sengen??

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 15:29

Dova...
Jeg håber sandelig ikke du har ret.

Men han har da 2 børn, så på et eller andet niveau har han da haft lyst til sex.

Han påstår faktisk også han kke gider se porne - han vil hellere være med siger han.
At onanere er noget han ikke gider . ja det er hans ord igen.

Har aldrig kendt en mand, der havde det sådan.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 15:29

Nordsted, nej han får ikke medicin. Har faktisk aldrig set den læge han har nu, og har haft de sidste 12 år.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 15:31

tja mokof...

Kan da se at du har fingersnilde på din profil

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-08-06 16:17

Men nu vil jeg tage ud og købe en god bøf, lave hasselback kartofler, bearnaise og det hele.

Så må vi jo se.

Tak for rådene. Vi høres ved imorgen.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 30-08-06 09:24

Nå fortsættelsen er her

Svært ved at snakke om det, det har han jo.

Han gik i bad da han kom hjem (det havde jeg været, frisk, lækker og velduftende)
Jeg lavede mad, dækkede op med levende lys.
Stemningen var god, han var glad og syntes maden var suveræn.
God vin, lækker bøf osv.

Gik tidligt i seng, og forsøgte at snakke med ham. Sppurgte lidt ind til hvad han egentlig hevde lyst til, mens jeg også selv fortalte ( så det ikke skulle ligne et forhør)
Men han har meget svært ved at tale om det.

Så opgav lidt til sidst. Vi havde 1 2 3 sex, blev liggende på ryggen og sov et øjeblik efter.
Så blev jeg meget frustreret grædefærdig irriteret, Jeg lå der med alle mine talenter og lyster.
Gik ind i stuen for at køle ned, og kom til at vælte et glas, der stod på bordet. Så vågnede han
og opdagede jeg ikke var i sengen.
Så kom han på andre tanker.
Vi fik snakket, og han fortalte mig lidt om sine lyster. Der var ni ikke noget kinky i det.
Han kunne godt tænke sig, at komme hjem fra arbejde, og tage mig hurtigt på køkkenbordet.
Det var da kun en skøn ting, hvad jeg sande til ham. Fortalte at det ville være et perfekt forspil for mig. efter maden kunne vi jo så gå i seng og hygge lidt mere. (så holder han nemlig i lang tid).
bagefter havde vi så sex igen - GOD sex.
Han var fakitsk bange for at jge troede han ikke elskede mig, fordi han kom så hurtig.
Jeg sagde at det havde jeg overhovedet ikke overvejet, men at de 2 ryk og en aflevering kunne være en slags forspil for mig - som jeg vil nyde rigtig meget, hvis bare vi så bagefter har sex igen, (når han er klar selvfølgelig), der kan han jo MEGET længere tid, så jeg også kan nå at få noget ud af det.

Så i aften, må jeg hellere være klar når han kommer hjem. Måske bliver jeg lige smækket op på køkkenbordet ( skal nok sørge for at det er helt ryddet )

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 30-08-06 09:33

Ja okay jeg sagde ikke lige at 2 ryk og en aflevering var et perfekt forspil, jeg sagde, at første gang, der gik lidt hurtigere, var et perfekt forspil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-06 09:43

Bare se hvor det hjalp at få snakket sammen. Dejligt at hører det udviklede sig så positivt.

Held og lykke med fremtiden med din nye kæreste

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 30-08-06 09:55

Ja - så fik du alligevel ikke brug for en handyman med "fingersnilde"

Kommentar
Fra : Mayeen

Dato : 30-08-06 10:22

Skønt! Og tillykke med det...

Og så er det i øvrigt en vigtig erfaring at han faktisk godt kan snakke om tingene, når situationen er tilstrækkeligt motiverende! -For jeg gætter forsigtigt på at I nok kommer til at snakke om det oftere for at holde fast i det gode sexliv... Det er i hvert fald sundt for et sexliv at man generelt ikke er bange for at fortælle/vise hvad man har lyst til!

Jeg er rigtig glad på dine vejne!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-08-06 10:32

Og så sænkede freden sig atter i de små hjem

Det var jo herligt

God fornøjelse med projektet

Hva' ska' vi så om ???

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-06 12:43

det var da dejligt at det gik så godt. Han indså da han vågnede nok, at du virkelig havde brug for at snakke om tingene. Og det er en god ting i et forhold at snakke sammen. Ellers er det man kan gå hen og blive frustreret.

Men lækkert, så nu håber vi at det går ;)

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 30-08-06 13:44

Også et kram og tillykke herfra

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 30-08-06 14:48

Ja nu glæder jeg mig bare til at se, om det har virkning.
Håber det, for er vild med den mand

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-06 15:23

det er dejligt at høre :)

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 30-08-06 23:16

ja bare det var mig der var i hans sko!!!!
Hos os er det altid mig der allernådigst får lov for "du bliver også så sur hvis jeg ikke spreder benene for dig"
så hos os virker al den snakken altså ikke

Kommentar
Fra : Dussedah

Dato : 31-08-06 08:38

joda jeg tror det har virkning.
Det hjælper altid at tale om tingene.
Så kan jo håbe det bliver ved med at være såda.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 31-08-06 19:11

nielsjs, det er jo det jeg mener.
Her får han en, der gerne vil dyrke sex.

Kender i ikke joken:
Hvad er ligheden mellem Bin Ladin og en kvinde der vil elske 5 gange om dagen?

De er fandme svære at finde

Men når man så har en, der gerne vil, så burde det da være lykken.
Igår gik ikke så godt, jeg havde foreslået, et forspil, hvor han kommer, og derefter, når han er klar igen, skulle det så være for os begges skyld.
Men da han var færdig, var han da godt nok noget så træt...
Sååååå...
Min erfaring siger også, at mænd oftest har mere lyst, derfor undrede det mig, at han ikke gider så meget.

Kommentar
Fra : Hillary

Dato : 01-09-06 23:53

han er skabs bøsse!

Hilsen Hillary

Kommentar
Fra : achner

Dato : 07-09-06 15:25

Hejsa

Interessant diskussion!
Jeg har en kæreste der er lidt i samme retning.
Han er meget tilfreds hvis han får sex ca. en gang om ugen. Jeg kunne ligesom dig også godt tænke mig lidt mere ;)
Jeg har ligesom dig forsøgt at snakke med ham og høre om der er noget galt, eller om han har nogle fantasier han vil have afprøvet, men han siger at han er mægtigt tilfreds og synes vi har et dejligt sexliv.
Hm.
Han gider heller ikke porno, men tror han "gør det selv" hvis vi ikke ses i en periode (det siger han ihvertfald).
Han er meget åben overfor mine påfund i sengen, men jeg har en fornemmelse af at det udelukkende er noget han gør for at glæde mig (lidt turn-off i længden).

Så måske er der bare nogle mænd der ikke har så stort et behov som andre? Sådan er det jo også med os piger...
Men ja, det er sku frustrerende at man altid selv skal tage initiativet! Mænd, kom så igang! Gør jeres kvinder glade!

Jeg har valgt ham fremfor et spændende sexliv.

Hilsen Achner

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-09-06 18:09

Achner.

Jeg håber stadig på at kunne få både ham og et spændende sexliv.
Næste gang vi er børne frie har jeg sagt til ham, at jeg henter ham fra arbejde. Så skal han gå i bad der, have rent tøj med.
Så bortfører jeg ham (han har fri til middag der). Er det godt vejr bliver det med en picnickurv,en flaske god vin og et tæppe. Hjemme vil der være klar til lækker mad med pænt dækket bord.
Så må vi jo se hvad det fører til. Det går da lidt bedre. Han måtte da indrømme, at det var "lidt ondt" som han udtrykte det, at han lå sig til at sove, når han var f ærdig.

Nielsjs.... det er mænd som dig man altid hører om, og håber at finde.

Prøv at overraske hende, som jeg vil i weekenden her. Det kunne være det kunne hjælpe med en weekend uden rengøring og vasketøj

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 07-09-06 20:58

ok
det vil jeg også prøve!!
Det må så blive her i weekenden når hun kommer hjem (hun har bilen men jeg har før fri end hende) så kunne man vel altid diske op med en kop kaffe
HELD OG LYKKE
fra
Niels

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-09-06 22:19

Niels i lige måde.

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 10-09-06 16:56

vi har hjulpet andre i den samme situation, men det kræver at begge parter er med på den.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-09-06 22:34

Leif og Inge, hvad mener i???

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 12-09-06 22:48

hej igen
ja det var så den weekend som forløb ligesom de plejer at forløbe Èn gang lørdag eller søndag morgen.

Der var en der fortalte mig at man skulle lade den bedre halvdel være i fred en 2 -3 UGER så ville det blive bedre men hold kæft hvor er det svært og jeg tror ikke rigtig på at det hjælper.
Jeg så sexskolen på tv3 der trænede de faktisk lidt i at få manden til at "holde sig længere" og det gjorde de ved at klø på lige op til hvor manden kommer. og så uden at han kom holdt de en pause på 5 min. Det gjorde parene op til 5 gange. Det virkede for en del ihvertfald
mvh Niels

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-09-06 23:17

Hej igen niels.

Jeg tillod mig faktisk at "glemme" et par dameblade forrige gang jeg var nede hos ham.
Bl.a. bladet woman, hvor der var en artikel, det "tilfældigvis" var slået op på.
En artikelom mandens sexliv, hvor der også stod noget om det der med at stoppe inden legen bliver for god og holde en lille pause.

Jeg tror faktisk han har læst det. I weekenden stoppede han flere gange, og det blev fakisk rigtig godt
Og sikke en skovtur vi var på GG
Jeg har også hørt det med at holde en total pausemed ALT hvad der hedder sex eller der ligner sex. Men jeg er enig med dig. Det er saftsusme svært. Især når man ikke ved helt sikkert, at det virker.

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 18-09-06 15:41

Hej jeb3

Dejligt at høre, at det hjalp at få talt lidt om tingene.

Hvis det stadig er lidt svært at få ham i snak, skulle du prøve at købe det spil der hedder Erotic 4 Real, det er et spil der stiller spørgsmål til dig om ham og hans lyster og måder at reagere på i forskellige situationer og omvendt. Selv om jeg er lykkelig gift og har boet sammen med min kone i over 20 år, vi er ikke så gamle som det måske lyder til gav dette lille spil for det første en masse hyggelige aftener, som alle endte i sengen, på den gode måde og for det andet en masse gode idé er til andre aftener.

Held og lykke.

ThomasG

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 04-10-06 23:02

Øv, hvor er han heldig - Øv øv og tre gange øv.

Tænk at have en kæreste med en reelt behov, der reagere lige som os (mænd), når der går for lang tid imellem.

Heldige ham
og venlig hilsen
Lars

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-10-06 07:11

Lars, Jeg tror faktisk der er flere af os. Ellers ville det undre mig meget.
Men sex er da en god "opfindelse",og et forhold er svrt at få til at få til at fungere uden - synes jeg nu engang.
JEg har det svært ved at leve uden

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 06-10-06 02:25

Hej jeb3

Jeg er nu ikke i tvivl om at du har ret, men jeg synes blot at sex alt for ofte bliver brugt som straf/belønning, så er det lige som det naturlige behov kommer i anden række.

Men hvem ved, måske har jeg blot været uheldig et par gange.

I øvrigt synes jeg stadig at han er heldig.

Mer' hilsen
Lars

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-10-06 07:17

Hmmm...

Der tror jeg du har ret.
Der er for mange kvinder der ved at på det punkt har de "magten" til at lukke for det varme vand.

Men stadig ville jeg dog ønske at min kæreste kunne have lyst hver dag.

Jeg mener, når jeg fx har min menstruation, så selv om jeg ikke ligefrem vil bolle, så sørger jeg da for at han får dækket sine behov i de dage. Der findes jo da heldigvis andre måder at gøre dette på

En af hans undskyldninger er:jeg har svært ved det i en campingvogn. Ret uheldigt når vi er fastlæggere, og camperer hver weekend fra påske til uge 42.

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 07-10-06 04:52

Jeg tror at når man selv har et større behov, så er man mere tilbøjelig til at tænke på modparten - og omvendt.

Dette er selvfølgeligt ikke entydigt, har da oplevet piger der modsiger min egen "teori" - men tænker sådan generelt.

I øvrigt kan det være smadder sjovt i campingvogn/telt, når man skal være HELT stille for ikke at vække naboen, der sover 1½ meter væk.

Pøj pøj med det hele.
Hilsen Lars

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 07-10-06 09:37

Tænke på modpartens behov -

skulle der ha' stået

Lars

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-11-06 02:46

okay. Så vil jeg runde dette af. "jeg håber nogle kvinder læser med"

Min kæreste og jeg har nu et glimragende sexliv.
Vi har fået snakket, bollet, snakket og bollet.

Jeg har ladt diverse bøger/blade ligge, tilfældigt opslået på de sider med artikler,der omhandlede vores lille "problem".

I min kærestes tidligere forhold har han været vandt til at skulle forhandle/købe sig til sex.
Og var han heldig fik han et par gange om måneden!!!!

Derfor har han troet, at sådan var kvinder.

Hallooooo kvinder/piger....

Sex er da til for nydelsens skyld.
Det skal da ikke være en handelsvare.Hvis du gørdet for mig, spreder jeg benene for dig mens jeg tænker på imorgens huskeseddel!!!
Tænk jer om.
Kræv et godt sexliv - og GIV DET.

Måske hvis i tager initiativet engang imellem, så bliver der flere gode sexoplevelser.
Hvailket forhold kan køre, hvis det er en omgang lunken købmandsliv i soveværelset?

Og kære mænd..... Sørg for at jeres koner/kærester virkelig fåe en god oplevelse (læs orgasme). HVER GANG - så skali bare se. God sex giver lyst til mere.
Super god sex giver lyst til MEGET mere

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 10-11-06 11:48

Tak for svaret Mayeen.