/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
User filter?
Fra : mangorossa
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 28-08-06 23:16

Jeg undrede mig meget over at jeg fik nogle mails i min outlook, hvor der bare stod "user filter".
Da jeg kiggede nærmere på dem, kunne jeg se at de var sendt fra kandu!

Jeg får heller ikke mails herfra?...hvad sker der?

Er jeg blevet udelukket fra kandu eller hva? "fnis"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-08-06 23:36

Du har formentlig været inde og afvise nogle emails og har dermed selv benyttet dig af dit USER-FILTER.

User-filter betyder jo brugerfilter. Så indstillingerne er helt dine egne.

Jeg kan da fortælle dig at jeg har sendt dig en Privat Besked via Kandu. Den har du IKKE svaret på, MEN du har senere kommenteret mit spørgsmål om svampe. Så noget kunne jo tyde på at du af egen vilje ikke har modtaget min Private Besked.

Hilsen AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-08-06 23:39

Men det er nu også MIN opfattelse at Kandu ikke sender alt videre lige nu. Hvorfor ved jeg ej.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-06 23:47

nææh jeg har ikke afvist noget som helst arne...heller ikke din private besked..
Har ikke modtaget noget som helst.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-06 00:19

mango

Jeg har også prøvet at sende et privat indlæg til dig.

Men hos mig er der ikke problemer med at modtage mails fra kandu.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-08-06 10:22

mangorossa send en pb til mig så returnerer jeg den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-06 02:48

Du bør nok huske at LÆRE at lukke dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-09-06 12:24

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad det er det der "user filter" og før jeg har fået et brugbart svar har jeg ikke tænkt mig at lukke spørgsmålet...

Jeg har ikke flere 100 spørgsmål stående åbne..så slap du bare helt af arne.

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 12-12-06 23:53

Tak for svaret ans.