/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med musen.
Fra : IceCap
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 28-08-06 21:24

Hvis jeg starter et af de "Tungere" programmer op, f.eks. NeroVision el. lign. fryser musemarkøren, men jeg kan fortsat bruge musen, bortset fra, at jeg ikke kan se hvor jeg peger hen, bare at knapperne bliver highlighted. Dette gælder uanset om jeg er i det pågældende program eller hvor som helst ellers i windows. Det eneste der hjælper er at genstarte.

Jeg har prøvet at afinstallere driver og geninstallere, men tror at problemet er at jeg har haft sat en optisk trådløs til samtidig med den gammeldags kuglemus med hale. Nu har jeg kun installeret driver til den analoge, men alligevel er der problemer ind i mellem. Det har kun været et problem efter jeg havde begge mus på en gang, og det har jeg haft før uden problemer.

Det er pisseirriterende, hjæælp mig!!!! Plizz Plizz

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-06 22:33

Gå i enhedshåndtering og slet dine mus
start uden mus
luk comp med alt+F4 måske flere gange.
start op med din mus i
sørg for at den finder den rigtige driver til pågældende mus helst hvis du har en CD

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 28-08-06 22:45

Det har jeg prøvet det dér.... Den musedriver, der installeres automatisk er en standard driver, der ligger under windows. Musen var præinstalleret, da jeg købte PCen sidste år.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-06 22:50

Præindstalleret = den rigtige driver
Windows standard = ikke altid godt

Hvad hedder musen / type

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-08-06 00:05

Det er en HP M-69, bare sådan en skodmus, der følger med.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-08-06 00:06

Hov, HP M-S69

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 29-08-06 13:46

Prøv om ikke det hjælper at lave en systemgendannelse tilbage til den tid hvor den rigtige mus kørte rigtigt, og så starte derfra med den rigtige mus

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-06 13:53

Eller gå her ind og få HP til at hjælpe dig.
http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html
lad den kigge på dit grej.

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 29-08-06 23:50

Tak for svaret e.c. Jeg fik det til at virke uden din hjælp, men dine indlæg var meget inspirerende hvis der skulle ske andre ting. Derfor ikke mere end 3/5

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-06 08:20

Ok - men bare du fik det til at fungere.