/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Club Nokia
Fra : zonis
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 17-08-01 17:32

Jeg, ligesom Peter Clausen, har en del problemer med at logge ind på club Nokia. Jeg har en profil, men kan ikke huske hverken bruger id eller password. For at få disse skal jeg skrive en masse informationer blandt andet en operatørkode. Peter Clausen spurgte efter det samme og fik "238-30", den virker bare ikke!!! Hjælp mig lige hvis I kan... TAK?!

Kommentar
Fra : steffenhansen

Dato : 19-08-01 22:05

Der er efterhånden mange der har dette problem...

Det du skal være sikker på når du indtaster denne "operatørkode" er at den er nøjagtig magen til den som du indtastede ved registreringen.. Er du sikker på at du overhovedet indtastede en under registrering?

En helt anden løsning er at oprette en ny bruger, det har jeg gjort for da prøvede at få min ID og kode fra nokia, fik jeg aldrig svar fra dem... selv efter adskillige forsøg.

Jeg oprettede altså bare en ny bruger og lod feltet "operatørkode" stå tomt. Jeg ved så ikke om den checker om IMEI nummeret er registreret før, da det var med en ny telefon jeg åbnede konto nr. 2

Kommentar
Fra : zonis

Dato : 20-08-01 12:51

Jeg mener slet ikke at de bad om en op. kode den gang jeg meldte mig til, men jeg bliver stadig bedt om at udfylde det felt når jeg prøver. Og jo, de checker IMEI #, jeg HAR prøvet at lave en ny registrering... Men ellers tak... Jeg har i øvrigt også spurgt Orange kundeservice og fået samme svar som Peter Clausen, såh...

Accepteret svar
Fra : steffenhansen

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-01 15:54

Jeg kan godt se problemet i det.... der er simpelthen ingenting du kan gøre så... du kan evt prøve at få nokia til at slette dig måske
... Det lykkedes jo som sagt mig engagn at udfylde formularen rigtigt men uden at nokia nogensinde sendte oplysningerne til mig...

En helt anden ting... Du får jo faktisk ikke rigtigt nogle fede muligheder med club nokia når det kommer til stykket... alt derinde koster jo penge og hvis det f.eks. er logoer du vil ha fat kan du få en udmærket gratis service hos mobital.dk

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-08-01 21:20

Ja og hvis man har "arvet" en Nokia telefon, er det ikke muligt at tilmelde sig Club Nokia, hvis den forrige ejer var medlem.
Har lige prøvet www.mobital.dk og fået mig en ny ringetone og operatørlogo - GRATIS
Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : zonis

Dato : 21-08-01 21:48

Tak fordi I forsøgte... Jeg har snakket med Nokias kundeservice, og fik at vide at de ville sende det til mig. Jeg venter dog stadig. Om ikke andet, så må jeg jo droppe det og gå andet steds hen...

Godkendelse af svar
Fra : zonis

Dato : 02-09-01 12:45

Tak for svaret steffenhansen. Det bliver vist ikke bedre....