/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hastigheder på Brænder???
Fra : Brassovitski
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 27-08-06 21:25

Hej
Har fået et mærkeligt problem! Jeg bruger Nero 6.6.0.15a, og har et LiteOn CD/DVD bærnder drev SOHW 1673S. Lige pludselig kan jeg ikke selv få lov til at vælge brænderhastighed, der er kun 48x (Max.) på rullemenuen, før har der været 6 - 7 forskellige at vælge imellem. Jeg har kørt Neros CD/DVD Speed test, kan det have noget med dette at gøre??

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 110 point
Dato : 27-08-06 21:27

indstaler nero igen , bare oveni den gamle , så retter den det selv

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-08-06 22:01

Nemlig, OG husk at SLETTE
ALT i databasen, ellers får du samme melding

Og kommer der en fejlmelding
om at du skal af/installere noget, før du
kan fortsætte, så skriv igen.
Da du har problemer med din RegBase,
og der kommer sikkert en hel del
gode svar, LYT TIL DEM,
men slet alt, hvad der har med NERO at gøre.
Vil ikke hjælpe personligt,,,,,,,,

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-08-06 22:03

Har du sletttet mappen i C: programmer,
NERO
der ligger altid noget der ikke burde være der.
Skal muligvis slettes i FEJLSIKRET TILSTAND
F8 F12, under opstart

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-06 00:08

Tak for svaret bredker. Det var lige det der skulle til.
Til alle jer andre, tak for jeres indsats, men det var ikke nødvendig og afinstallere/slette noget. Det fungerede fint med at vælge opdater, på installtionsmenuen.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-06 00:10

Undskyld sofus.dk, jeg havde i farten ikke lige set at det faktisk kun var dig ud over bredker, der havde svaret, så undskyld, jeg kaldte dig for 'alle andre'.