/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Universal fjernbetjening
Fra : Mkey
Vist : 553 gange
150 point
Dato : 27-08-06 20:15

Hej alle sammen.

Jeg har fået en universal fjernbetjening URCT48B, men jeg kan ikke få den til at finde kaneler på mit fjernsyn.

Så jeg håber at der er nogle som ved hvordan man kan få søgningsfunktionen frem.

MVH. Micki

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 85 point
Dato : 27-08-06 20:21

Hvis det er sådan en Aldi-fidus, så skal der intastes en kode som svarer til det produkt som den skal styre.

Godkendelse af svar
Fra : Mkey

Dato : 27-08-06 20:41

Har fundet den 3-cifrede kode, jeg vil gerne finde ud af hvordan man søger efter kanaler

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-06 20:51

Kender du metoden til at taste din apparatkode ind.
Ellers er her en opskrift på en medion fra Aldi.
Tryk på setupknappen indtil en af apparatknapperne lyser - slip setup-tasten
tryk på det ønskde apparat ( eks. TV)
indtast den 3 cifrede kode for det apparat
Apparat-lampen slukker og du er klar til at bruge fjernbetjæningen.

Men det er apparatets virkemåde du skal bruge til at søge efter stationener.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 27-08-06 20:58

Jeg er faktisk ret sikker på at du ikke kan søge efter kanaler med den. Jeg har selv en, og har ikke kunne finde ud af det ihvertfald!