/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo hot 50
Fra : lind-2650
Vist : 561 gange
40 point
Dato : 27-08-06 18:29

jeg er ved ikke så meget om knallerter, men er der nogen der ved hvor ringen/skiven sidder på en

PGO hot 50 og hvor hurtig kommer den så til at køre og er der andre ting man kan gøre for at få

den til at køre hurtigere.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 27-08-06 19:35

http://www.stalkerzone.dk/

Der er link/guide til hvordan du gør.

Alle variomatik på scootere er opbygget 95% ens, så det er let nok.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 27-08-06 21:10

hvis det er en ny du køber er der os en begræsning i udstødninigen... hvis det er en brugt er den sikkert fjernet,, og det er ringen i vario nok også...