/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvilket træpillefyr?
Fra : exocet
Vist : 1328 gange
104 point
Dato : 27-08-06 15:00

Hej,

nu har jeg være her pr gange, og jeg må første takke de andre bruger for deres oplysninger: det er rent guld! Men nu står den på vælg og så kan jeg lige lave en sidst runde meningsmåling.
Huset vi skal opvarme er ca 180 Kvm i kombination med 15 radiatorer og jeg har fået 3 rigtige gode tilbude, de deller sig specialt ang. brændern enten er det IWABO (Villa S1 10-20kw), som er kendt her i landet og lydder til at være et godt produkt og så er BIO COMFORT 16 kw (fra Biovarme).
Så var er bedst? IWABO eller BIOCOMFORT løsning?
Det næste punkt som deler tilbuddene er kedel skal det være i støbejern eller standard pladder?

mange hilsner
E.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 27-08-06 19:05

PellX - verdens bedste pillestoker, som jeg nu har brugt i 2 år uden problemer! - men den har du jo allerede fravalgt
Skulle jeg købe kedel i dag, blev det en Roca P-30-5 støbejernskedel. Alene af den grund at man har mulighed for at fyre med brænde også.