/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
proceslinje flytter sig!
Fra : annemenette
Vist : 2773 gange
20 point
Dato : 27-08-06 08:37

min proceslinje har på mystiskvis flyttet sig fra bunden af skærmen til første højre siden af skærmen til nu venstre side. Er der nogen der ved hvordan jeg får den ned i bunden igen?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-06 08:41

Hold venstre muse knap nede påproces linjen og træk den ned i bunden,der efter højre klik på samme>lås proces linjen,så skulle det ikke ske igen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-06 08:43

venstre knap nede på proceslinjen(markør)

Kommentar
Fra : annemenette

Dato : 27-08-06 08:48

Det hjælper ikke. Jeg kan ikke flytte den ned igen!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-06 08:50

højre klik på den og se om den er låst vis den er det så fjern markeringen og prøv igen

Kommentar
Fra : annemenette

Dato : 27-08-06 08:56

Når jeg låser den op kan jeg kun flytte den ud ad. Ikke ned. Har været inde at sammenligne indstillinger, men kan ikke se der er noget forandret! Forstår det ikke.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-06 09:00

marker den og træk lige ned ,når markøren er nede i bunden af skærmen så slip.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 27-08-06 10:52

Det kan godt være lidt svært, men du skal have lidt tålmodighed og lidt "følsomhed". Husk endelig at låse den når du får den på plads.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 27-08-06 13:29

Jeg har haft det samme problem med min bærbare, den flyttede bare proceslinien af sig selv, og jeg kunne ikke få den tilbagen i bunden. Opgav for nu ca. 1 år siden. I dag - gik det hele som smurt, og jeg skyndte mig at låse.
Vær opmærksom på, at du ikke i første omgang kan "se" proceslinien bliver flyttet, men kun en svag hvid stiplet afgrænsning i bunden af skærmen, - når du så slipper musetasten her, er proceslinien på plads!
Dét var hvad der skete hos mig! Omsider!!!
Håber det vil virke hos dig også!
MVH Akle