/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Amager.Stald+part t Welsh Cob
Fra : scarlets
Vist : 1910 gange
100 point
Dato : 26-08-06 23:52

Søges : opstaldning nær Dragør - løsdrift det er hun vant til. Og part da jeg ikke har kræfter og råd til hende alene. Bellina er en vidunderlig omgængelig hest, men fyrig når du sætter dig i sadlen så du skal være rutineret, men mild. Hun har dressur-potentiale.

Accepteret svar
Fra : A-R-Ana

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-06 09:51

Heej
Du kan gå ind på Heste-nettet.dk og søge under opstaldning..
der ser jeg tit nogle stalde som ligger i Dragør..
Part ja ville gerne.. Men har 2 Hingste som tager min tid... så har ikke tiden til det !
men du kan jo kigge på heste-nettet der kan du osse finde part... det kan du være sikker på.. men om det er den rigtige ja det ved jeg jo ikk
Held og lykke

Mvh. A-R-Ana

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 27-08-06 14:48

Tak for svaret A-R-Ana.

Tusind tak !
Har fundet en stald, skal have handlen i hus v hj.a. dyrlæge og finde en god part.
25000- er det ikek meget for en welsh cob, som har mistet to føl og er 9 år gammel ?
Mange tak og varme hilsner
Scarlet