/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Købe nyt graffikort
Fra : Pjevser
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 26-08-06 23:52

Ja jeg er blevet enig med mig selv om at jeg vil have opgraderet mit graffikkort :)

Så er der nogen som kender et godt graffikkort til omkring 1500-2000 kr??

Det skal helst være Geforce med 256 mb ram og så skal den kunne køre PCI-E :)

Den skal helst kunne trække en del af de nye spil hvis det kan lade sig gøre :D

/Pjevser

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 27-08-06 00:05
Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 27-08-06 00:18

Jeg vil nu helst få anbefalet nogen i stedet for at se en hel liste over graffikkort

Jeg skal jo helst kunne vide om de kan klare noget eller ikke.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 27-08-06 00:25

hvis du er villig til at ofre mange penge på et godt kort synes jeg du skal købe et GeForce asus Extreme N6800LE med 256mb og en clockhastighed på 400MHz med PCI Express x16 åbning.
jeg har fundet mine informationer på midtdata's hjemmeside.. her er et link http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=EN6800LEHTD256&goto=productinfo&mainfunc=link
Håber du finder et godt kort Chrazqx

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 27-08-06 00:27

Jeg fik i vide af en ven for lang tid siden at kort med LE er ikke gode :)

og som der står Kerne Clock hastighed: 350 MHz er det jo ikke ret meget.

Det skal gerne være noget højere og kunne trække nogle gode spil :P

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 27-08-06 00:28

ok kigger videre imorgen og ser om jeg kan finde noget godt, men nu må jeg have min skønheds søvn Chrazqx

Kommentar
Fra : janik

Dato : 27-08-06 01:32

hvorfor ville du have et 256 mb grafikkort til spil
efter min viden af grafikkort er128 gode 128 mb hurtigere og bedre
til spil.
Jeg har en pc med fx5900 geforce den kan stadig trække de store spil.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 27-08-06 03:06

Alle ved da at jo flere mb på kortet jo bedre er det

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 27-08-06 03:07

Og forresten så har jeg allerede et 128 mb kort som skoder for hårdt det er endda bedre end dit fx5900 (tror jeg da?) Det er et 6600GT 128mb PCI-E og det er skod. Den kan ikke trække de gode spil så som Doom 3 uden man har en lav FPS

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 27-08-06 10:58

Nu er grafikkortet jo ikke alene om arbejdet. Hvor meget bruger din CPU når du:
Citat
Og forresten så har jeg allerede et 128 mb kort som skoder for hårdt det er endda bedre end dit fx5900 (tror jeg da?) Det er et 6600GT 128mb PCI-E og det er skod. Den kan ikke trække de gode spil så som Doom 3 uden man har en lav FPS

Kommentar
Fra : janik

Dato : 27-08-06 22:25

Det ved jeg heller ikke men hvis dit grafikkort er bedre en fx 5900 så er der
noget andet for jeg har gennemført doom3 f.e.a.r der har større end doom 3.