/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield 1942
Fra : Blight_dk
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 26-08-06 21:37

Landet ligger sådan at jeg har købt Battlefield 1942 World War II anthology
men kan ikke få det til at virke. Jeg kan godt gå ind i spillet men jeg kan ikke starte en bane
Jeg har prøvet at geninstallere spillet, formatere min com men intet af det virker.
Og ja, jeg har slået min antivirus og diverse baggrundsprogrammer fra.
Nogen som kan hjælpe?

Mvh
blight

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-08-06 22:37

Prøv at fortæl hvor stor din pc er, hvor meget Ram er der installeret, ovs.....

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-08-06 22:47

CloneCD, Deamon Tools, Alcohol 120% etc. er installeret på computeren. Du anbefales at fjerne eller om muligt deaktivere programmer af denne karakter, da de konflikter med kopibeskyttelsen på alle nye spil.

Hvis det ikke hjælper, kan du kontakte dem her: dk-support@europe.ea.com

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-08-06 22:50

Husk at beskrive dit problem så grundigt som muligt, og husk at vedhæfte filen dxdiag.txt til din mail.

Den laves på følgende måde:
1) Gå ned i Windows' Start-menu og vælg Kør. I kør-vinduet skriver du
følgende og trykker på OK -> dxdiag.exe
2) Tryk på Save All Information/Gem alle oplysninger og gem filen på
skrivebordet eller lign.
3) Vedhæft filen til din mail.

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 26-08-06 22:59

davs...

måske skal du have patch til bf 1942...

din cd.spil er på version 1.0..så skal du have v1.1 til nye 1.6..

patch:
http://support.ea.dk/index.asp?loc=%2Fdownloads%2Easp%3F

mange løse:
http://m0005.gamecopyworld.com/games/pc_battlefield_1942.shtml

baxon7