/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Register-lovgivning
Fra : hhhj
Vist : 447 gange
150 point
Dato : 26-08-06 19:40

Hej,

Hvor længe må et firma have privatpersoner registreret i deres systemer?

Min kone har tidligere været gift med en dårlig betaler som har meldt hende ind i Falck uden at betale regningen. Abonnementet er aldrig trådt i kraft og hun har aldrig modtaget en rykker.

Nu kan vi ikke blive medlem af Falck fordi hun ikke har betalt den regning.

Det er, efter vores hovedregning, ihvertfald mere end 6 år siden.

med venlig hilsen
HH

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 26-08-06 19:43

De kan gemme jeres data for livstid - de må blot ikke udlevere det til nogen.

Godkendelse af svar
Fra : hhhj

Dato : 26-08-06 22:59

Tak for svaret refi.

Det var jo ikke det jeg havde regnet med, jeg mente det måtte være retfærdighed til.. Men tak for svaret.

HH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-06 23:03

Jeg kan ikke forstå at abonnementer er trådt i kraft, når der aldrig har foreligget en indbetaling??

Kommentar
Fra : hhhj

Dato : 14-07-08 19:24

Det kan jeg heller ikke, men sådan er det ifølge både Falck, Telia og Fair Forsikring