/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
knallert
Fra : emilemgp
Vist : 669 gange
25 point
Dato : 26-08-06 16:26

vis man fjerner plumben på en yamaha sting kommer den så til at larme

Accepteret svar
Fra : Andenden2

Modtaget 35 point
Dato : 26-08-06 16:53

Den kommer ikke til at larme ret meget mere, men lidt vil den selfølgelig, da knallerten vil tage nogle flere omdrejninger, men det er ikke sådan at der er nogen kæmpe forskel, men hvis det er fordi den skal larme så tag istedet hellere udstødningen af den, for så er den hjemme

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 18:51

den kører da ikke hurtigere ved at man tager udstødningen af og det hjælper ikke, og den skal helst ikk larme.
men vis man får en tun udstødning vil det så larme for så tror jeg ikke jeg vil putte penge i det. tak.

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 26-08-06 19:41

Skriver heller ingen steder at det hjælper på andet end lyden, at fjerne udstødningen, men holdkæft hvor er det sjovt at se folk glo når man kommer ned gennem byen uden
Med hensyn til Tun udstødning, så er det meget normalt at knallerten vil larme mere, man kan dog få enkelte som ikke larmer helt vildt, men der er heller ingen ide i at købe en tunudstødning, med mindre du kører med en større cylinder, for ellers hjælper det stort set intet(der er dog undtagelser)

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 20:37

okay tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 23:34

Tak for svaret Andenden2.