/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
K1975
Fra : bublebee
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 26-08-06 10:53

Hej - ja de to priser jeg sammenligner i mit tip er den årlige ydelse for en alm. ansvarsforsikring.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-08-06 11:59

Er det et spørgsmål?

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 26-08-06 12:20

I dit tip kunne jeg bare ikke finde de 1.928 kr. som du nu skal betale, når jeg ser på tabellen i dit link.

http://www.fomo.dk/bil.htm

Men det er måske forsikring med kasko, der bliver vist i tabellen?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-08-06 12:22

ja der står helt i bunden med ansvar. Og oven i dette kommer et par små beløb for noget jeg ikke kan huske hvad er nu

Men det giver ialt de 1928 kr.

Men ellers så ja, så er det med kasko resten af det.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 26-08-06 12:40

Ok, men ansvar er da ikke delt op i vægtklasser.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-08-06 12:53

nej men det er kaskoen.

Stadig meget billigere end hvad vi gav før i hvert tilfælde.

Den til 7100 var også kun ansvar

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 26-08-06 12:57

Så er det da godt at du har fået en billigere forsikring.

Jeg var bare lidt i tvivl om det skema. Men 7.100 er også mange penge for kun en ansvarsforsikring.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-08-06 13:09

For år tilbage havde en møg dyr forsikring. jeg gav 13000 med kasko, fordi jeg havde haft en bil som brændte og 1 skade.
jeg opsagde kasko og betalt 9000 for en ansvar. Da jeg ringede og brokkede mig fik jeg at vide at de ikke kunne gi mig det billigere før jeg havde været væk fra dem ( tryg ) Firma reglerne sagde at de ikke måtte gi mig rabat når jeg havde haft en skade..

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-08-06 13:43

tryg er en lorteforsikring.....de er så smadderdyre, så man sku tro det var en vittighed....
jeg har fds's forsikring i købstæderne.....den kan man få, hvis man er medlem af fdb......
jeg skal gi' 3368,- for min audi.....uden kasco......med skulle jeg gi' 5053,-, men jeg er også elitebilist og over 50 år....der er ingen selvrisiko og ingen trinregulering ved skade......på kasco...
mvh
miss.j

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 26-08-06 15:37

Ja det kan nu være svært at finde en god forsikring. Vi har altid været medlemmer af Top Danmark. Og min mand er elitebilist gennem 8 år. Alligevel var ores bil så dyr. Så vi er super glade for, at nogen nævnte for os at der fandtes FOMO.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-08-06 15:47

Citat
tryg er en lorteforsikring.....de er så smadderdyre, så man sku tro det var en vittighed....

Det er løgn.
Vi har hus og bil i Tryg.
Flere selskaber har meldt pas, de kan ikke gøre det billigere.
Kald ikke Tryg for lort, det kan du selv være. BAH

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 18:47

vi er også glade for tryg, og via FOMO, som er en forsikringforening er vi forsikrede i tryg for 1928 for bilen uden ansvar

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 14-09-06 18:47

vi lukker igen :)