/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Taletidskort i Holland
Fra : xodeus
Vist : 2644 gange
50 point
Dato : 25-08-06 22:44

Hej alle.
Jeg skal på en tur til Holland her i næste uge og overvejer at købe et taletidskort der til min anden mobil for at bruge den dernede til at sende SMS'er til Danmark. Men har nu ledt og ledt og ledt og kan simpelthen ikke finde nogle gode oversigter over hvilke teleselskaber har det bedste tilbud.
Kender du nogle teleselskaber der har taletidskort i holland vil jeg gerne bede om svar på disse spørgsmål:
Teleselskab (evt. link til)
Pris for taletidskort i €.
Pris for afsendelse af SMS til Danske mobilnumre i €.
Evt pris pr. minut for opkald til danske mobilnumre i €.

Venlig hilsen
Mariusz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-06 09:01

Der er flere muligheder - men et simkort skal du jo have

http://www.telestial.com/view_product.php?PRODUCT_ID=LSIM-NL01

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-06 09:05
Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 26-08-06 10:42

Jeg forstår det ikke.
Er det ikke som i DK, hviór man køber et nummer med et givent antal kroner på og fylder op efter behov?
´Så mamgler jeg også sms og tale priser til dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-06 11:01

Jo det er det.

De priser du ser på siden/siderne er incl. simkort og en vis taletid.

Prisen for samtale til DK skal du gå ind på de forskellige udbydere og se - det kommer jo an på hvilket kort du beslutter dig til.

Men ellers nøjagtigt som i Danmark.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-06 11:04

En sådan "startpakke" kan du købe overalt i Holland (som i DK).....

Hvad de forskellige pakker indeholder af SMS osv. er forskelligt fra udbyder til udbyder.

Men princippet er nøjagtig det samme som i DK.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 27-08-06 14:33

Det er jo det, men det er prisen pr SMS fra Holland til DK jeg leder efter en pris på. Ved godt at en startpakke koster ca 10 EUR, og det er med mobiltelefonnummer osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-06 16:03

Jamen det er jo igen ALT EFTER HVILKET SELSKAB DU VÆLGER

http://www.bootsnall.com/guides/05-04/holland-sim-card.html

Denne giver f.eks. 60 free SMS

Det er noget du skal tjekke med hvert enkelt selskab.....

Der findes jo mange flere end de her nævnte.

Annuller spørgsmålet
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål