/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha sting farten skal op!
Fra : emilemgp
Vist : 626 gange
20 point
Dato : 25-08-06 17:45

hej alle sammen har en gammel yamaha sting kører udmærket men farten er ikkke helt nok sytes jeg.
har prøvet at søge mange steder men kan ikke finde en tun udstødning til den.
har hørt at der er noget der hedder en plumb men ved ikke hvad det er og hvor det sidder.
vis nogen ved det må de gerne sige til!.

Accepteret svar
Fra : Mokof

Modtaget 30 point
Dato : 25-08-06 18:04

Hvis du skruer karburatoren af, og fjerner lamellerne, kan du se den, den sidder i cylinderen. Cylinderen er støbegods mens plumpen er en tyk stålring der begrænser indsugningshullet.

Godkendelse af svar
Fra : emilemgp

Dato : 25-08-06 22:47

Tak for svaret Mokof. skal jeg prøve:!

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 09:30

ookay vis man så fjerner plumben bliver den så også hurtigere i optrækning?

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 12:38

kommer den ikke til at larme helt vild.? og skal man ikke også købe en støre dys? for at den ikke drukner?

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 14:08

hvor hurtig tror i den så ville kunne rende?

Kommentar
Fra : emilemgp

Dato : 26-08-06 14:12

hvor hurtig tror i den så ville kunne rende?