/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mulig virus
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 24-08-06 14:21

Hej.

windows 98 styresystem

Jeg har besøgt en ven for at reparerer hans Outlook Express 6.0 og er stødt ind i et problem.
Når man tager en modtager fra adressekartotek kommer navnet ikke frem på den mail man skal afsende kun et punktum. Outlook vil heller ikke godtage adgangskode.
Jeg er næsten sikker på det er virus og kører en online scan. Jeg kan ikke bruge CD for rep. af windows 98 uden at formaterer hardisken da etablering af filer ikke findes på denne CD-R.

Hvordan fjerner jeg Outlokk Express og genindstl. 6,0. Hvor finder jeg 6.0 Outlook for download

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-08-06 14:31

prøv
www.spywarefri.dk
og kør et par scan

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 24-08-06 14:34

jeg har kørt onlinescan virus og adward..gennem spywarefri.dk

Flemming

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-08-06 14:57

Hjalp det så?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:21

OE er en intgreret del af Internet explorer,så vis du vil installere OE fra på ny så skal du installere IE 6.
Du skal afinstallerer IE 6 før du installere den igen
læs>
How to Uninstall Internet Explorer 6

http://support.microsoft.com/?KBID=293907

Hent denne først før du forsøger at afinstallerer IE 6>
Internet Explorer 6 Service Pack 1

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:27

fuld version>
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Den fra microsoft er en online instlations fil.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:31
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-06 15:32
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-08-06 19:05

Jeg vil mene at du kan bruge en tilfældig Windows XP CD, hvis du kun skal bruge filerne til OE6.

Om dette virker på Win98 tør jeg ikke love, men prøv at smide en XP CD i drevet, og følg denne vejledning som geninstallerer OE6:

1: Klik på start - Kør - og skriv denne kommando %systemroot%\inf.

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger på)

3: Find denne fil MSOE50.inf.

4: Højreklik på den og vælg Installer.

6: Nu vil den reinstallere alle dine filer i Outlook Express 6,0

7: Du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra.

8: Nu skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen.

9: Du mister ikke dine adresser men lav heller backup for en sikkerheds skyld.