/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Elgiganten vs. Aldi
Fra : pirt03
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 23-08-06 20:17

Elgianten har en stationær PC til 3999 og Aldi har en stationær til 3999

Har desværre smidt Elgigantens reklame ud, men pr. hulommelse ser det ud til at Aldis er langt bedre.

Er der en der vil finde de to reklameaviser og fortælle mig - gerne berundelse - hvilket køb der er bedst.

Har Aldi ikke bare udsolgt i løbet af 5 min.??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-06 20:33
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-08-06 20:36
Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-06 20:48

Aldi´s er her http://aldi.dk/index_dk.htm Hvis man sammenligner tekniske data, og hvad de ellers indeholder, så vil jeg helt klart sige Medion fra Aldi. Dobbelt så mange RAM, og dobbelt så stor harddisk f,eks.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-08-06 20:49

Hmm, og så er det her den er http://aldi.dk/COMP_DK/OFFER_34/OFF01.HTM

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-08-06 20:53

Mere info her. Jeg syntes det ligner et rigtigt godt tilbud http://www.medion.de/md8811/dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 21:37

Jow Aldi får altid hurtigt udsolgt, har selv stået i kø i lang tid før de åbnede, men så fik jeg også
det jeg kom efter.

Vi har tre Medion pc'ere, der alle kører perfekt

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 23-08-06 22:03

Tak for svaret stl_s.
Også tak til I andre.
Vil se om det skulle være muligt. De startede salet i dag og skriver i deres reklame at de bestræber sig på at have tilbudene i 3 dage - men jeg er nu ikke særlig optimistisk.
Godt at høre at mærket er OK

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-08-06 22:10

Så håber jeg at du får ravet en til dig. Kan være du skal overnatte uden for forretningen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-08-06 22:39

hvis ikke den første Aldi har en så prøv en anden forretning

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 27-08-06 12:40

Nu var det ikke til mig, men til en bekendt. Det lykkedes faktisk at få en Medion.