/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
rar fil
Fra : jannicolai
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 23-08-06 17:43

Hej er der nogle af jer der kender et godt gratis program til at åbne en rar fil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-08-06 17:50

bare hent winrar i en gratis prøveversion Den virker også bagefter, der kommer blot et vindue der fortæller dig at den ikke er registreret.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-06 17:50
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 17:50

Du kan bruge programmet winrar, bare søg på google så skulle der være muligheder

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 23-08-06 17:53

hej kigger lige på det

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 23-08-06 17:56

Winrar self. Det kan godt være at det kommer ud og siger at du har 30 dage tilbage før dit license løber ud, men bare lad det være. Har haft programmet i snart 2 år, alle funktionerne virker 100%, den kommer bare ud engang imellem og siger at mit license er forældet. Har aldrig givet en enste krone for det.
Du finder download linket her:
http://www.rarlab.com/rar/wrar351dk.exe

BTW. Det kan også håndtere flere filtyper som zip filer og ISO.

Håber det hjælper dig ;)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-08-06 17:56

Denne udpakker stort set alt, virker perfekt, og har dansk sprogpakke http://www.snapfiles.com/get/izarc.html

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 23-08-06 18:14

Hej kigger på det, mange gode link. Mvh jannicolai

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-08-06 01:25

Lige en mulighed mere, 7zip er gratis og kan det du spørger om, der er dansk sprog med, læs om- og hent 7zip her: http://www.7-zip.org/ jeg har 7zip, men nu bruger jeg mest Winrar, fik den gratis under den nylig overståede kampagne

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 24-08-06 19:21

Tak for svaret Fijala.Også tak for svarene til jer andre. Mvh Jannicolai