/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Weight Gainer
Fra : LaraBoobs
Vist : 513 gange
80 point
Dato : 23-08-06 15:52

Hvor kan man købe Weight Gainer på Nettet? Nogle OnlineButikker?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 16:00

http://www.workoutshop.dk/search.asp?keyword=Weight+Gainer+

lige her, men nu håber jeg ikke jeg har henvist dig til noget ulovligt

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 23-08-06 18:48

bare rolig... Det er fuldt ud lovligt på linie med proteinpulver, kreatin og alt andet helsehalløj. Dog kan det med fordel købes hjem fra udlandet. www.bodyhouse.dk har masser af gode links og artikler til den slags (og en masse andet)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 19:01

Py ha