/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
tatovering
Fra : DorteAndersen
Vist : 4691 gange
200 point
Dato : 22-08-06 21:54

Jeg har længe tænkt på at få lavede en tatovering af en kattepote. Jeg har set en tatovering hvor den "bulede" lidt ud fra huden så man kunne mærke den. Er der mon nogle der kender til dette og hvor man kan få det lavede.
Hilsen Dorte

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-08-06 21:58

Den buler kun ud fordi den er dårligt udført og der er betændelse i

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-08-06 22:01

ikke lige et svar , men mere en sidebemærkning

tænk dig grundig om inden du får den lavet ,
der er rigtig mange der fortryder det , og er den først lavet , er det for sent , og ret træls , især hvis den sider synligt , og sider den skjult , er det aligevel spildt penge

personligt syntes jeg det er utroligt grimt med den slags , men det er jo en smagssag

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-08-06 22:08

Det kan muligvis ha været et brændemærke du har set.. en underlig dille, hvor man brænder et mønster ind i huden og skamferer sig selv.

Jeg har også tatoveringer, jeg fortryder intet, men har dog været så fornuftig at få dem hvor selv en t.shirt kan skjule dem.
Så er det sq mig som bestemmer hvem som skal se dem.

Jeg syntes mange tatoveringer er flotte, men jeg ville ikke ha respekt for en leder med tatoveringer op af armen, spørg ikke hvorfor, sådan er det bare.
Så hvis du senere i livet vil op af karierer stigen, så var det måske en god ide ikke at få den i panden

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 22-08-06 22:10

davs...

jeg synes nemligt at man tatovering fordi man ikke synes sin egne krop...tilgiv min ord..
kattepote!! tja,det er nok ikke god ide...da du er kvinde..Ik??så måske en lille rose eller hjerte..
så det er "sex" til visser person...jeg synes ren kvinde er dejligt..hmmm....

baxon7

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 22-08-06 22:15

er du i nær københavn...så er det nok istedsgade det bedst tatoo-område i hele københavn...

baxon7

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 22-08-06 22:45

En tatovering der buler, er enten så ny, at hævelsen ikke er forsvundet endnu, eller den er "mislykket" enten fordi kroppen danner for meget arvæv, eller hvis tatoveringern er dårligt udført så huden er permanent beskadiget.

Det der buler ud, er der nogen der får lavet, mener det kaldes et eller andet med scar...., altså ar...det fungerer ved, at man skærer mønsteret og gnider i det for at få så grimt et sår som muligt, så man er næsten sikker på det giver nogen grimme bulede ar. men dem plejer der så ikke være farver i som i tatoveringer.

mvh dova

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 22-08-06 23:51

Dova snakker om "scarification" :)

Det kunne jo også være et implantat ? Ligesom nogen får lavet horn i panden kan man vel også få en katte pote ?

Jeg så et billede af en kvinde med et knojern lagt under huden på brystkassen ( lige ved kavalergangen)

tjek google for "body modification" så skal du sikkert finde alverdens mærkelige muligheder...

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 23-08-06 09:11

Jeg er også ret sikker på at det er "scarfication" hvis det buler ud. Motives skæres ned i huden, og der gnides noget der minder om sand i de åbne sår... de kan derefter farvelægges som en alm tatoo... Men hold dig for alt i verden fra den slags, og få den tatoveret på normal vis... og helt ærligt... en kattepote???

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 23-08-06 09:24

Jeg har selv kattepote tatoveret, 3 stk der vandrer på min mave, ganske sødt. Små.
Men det er nok scarfication du har set.

Kommentar
Fra : Mayeen

Dato : 23-08-06 11:03

Jeg synes det er en supercool idé med din tatoo!!

Og siger som alle andre at en tatoo der buler ud er en tatoo goon wrong... Hvor der er brugt noget favestof som IKKE burde være brugt... Derfor: Vælg en ordenlig tatovør med sagerne i orden.

Mayeen.

Godkendelse af svar
Fra : DorteAndersen

Dato : 23-08-06 11:33

Tak for svaret dova - selvom det ikke var det svar jeg håbede på.