/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Baxon7
Vist : 636 gange
75 point
Dato : 22-08-06 20:44

hej...

jeg underlig over med Outlook Express...

jeg vil have hvergang email kommer..skal det melde mig at det kommer post..
ligenu sker det ingenting...åltså jeg vil have det kommer melde på fx skrivebord
at det kommer post...hvad kan jeg gør...jeg orker ikke hele tid åbne Outlook Express
for at ser om post kommer...såh hit med jeres hjælpe...

baxon7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-08-06 21:02

funktioner > indstillinger > generelt > [ V ] "afspil lyd.............."
Men din Outlook Express skal være åben for at gøre det. Den kan bare være foldet ned på processlinien.

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 22-08-06 21:18

Orv...

jeg er selv døve..så jeg ikke kan høre lyd...
så jeg behøve se nogen tegn på skrivebord...så ved jeg at email kommer..
hvis Outlook Express ikke kan så hvilken email.program kan det..bare ikke MSN...

baxon7

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 85 point
Dato : 22-08-06 21:22

Nede ved uret kommer der et lille brev.

Godkendelse af svar
Fra : Baxon7

Dato : 22-08-06 21:30

Tak for svaret e.c.

da det står lyd så valg jeg det ikke...dog viser det lille brev icon...
tak du E.C....

baxon7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-08-06 21:33

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-08-06 21:56

Jeg har installeret pogrammet ePrompter

Et gratis program der starter op sammen med Windows og kan give besked når der kommer post

www.eprompter.com

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-08-06 23:15

Hvis du kan bruge det program fra Kortoververden så kal jeg nok læsse de point over til Kortoververden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-08-06 08:26

Brevet kommer da kun hvis Outlook express er åben

ps. JEg er ligeglad med point, men find dog den bedste løning

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-08-06 08:39

Den ser lovende ud Kortoververden.
Den må jeg da lige prøve.

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 23-08-06 09:48

tak for disse besvarer...

men jeg er tilfreds med Outlook express...da det er meget jeg skal lære med XP...
så måske engang....min english er just ikke godt...men tak til e.c. og kontorververden..

hsta la vista jer to..

baxon7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-08-06 20:41

e.c. det var ikke meget tid du gav mig til at svare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-08-06 20:43

Nej men det får du nu.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 24-08-06 08:37

Ved godt du har fået svar, men vil da lige nævne "Incredimail"

http://www.incredimail.com

Der er både en gratis og en betalingsversion

Programmet har masser af disse notifiers som de kaldes, derudover masser af baggrunde, animationer osv

Det er engelsk men meget let at have med at gøre

/Ann