/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program så den køre bedre?
Fra : 10.Totti
Vist : 531 gange
20 point
Dato : 22-08-06 17:41

Har tit problemer med spil at den ikk ka køre dem uden og hakke selvom det på laveste grafik...

Fx Hitman blood money som har Minimum systemkrav på

Windows 2000 / XP

1.5GHz processor.

512 Mb RAM.

5Gb harddisk-plads.

DVD-drev.

Directx 9.0

Nvidia GeForce FX / ATi Radeon 9500

Virker ikke under Windows 98 / ME.

Og min er en 2,4ghz. 1024mb ram, 256mb grafikkort

Findes der et program der går ind og gør sårn den køre bedre?

Har prøvet diskoprydning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 18:24

Prøv at rydde op med dette program, du skal ikke blive urolig over hvor meget den fjerner

http://www.stevengould.org/software/cleanup/

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 30 point
Dato : 22-08-06 18:25

Prøv "XP Tools" og få rydet ordenligt op i spw- og adware, samt få tweaket din computers hukomelse lidt.

Læg mærke til at det spil der kræver et godt grafikkort, men du skriver ikke noget om hvilket du har...

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 22-08-06 18:40

Har et radeon 9550

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-06 18:46

et lille ps - diskoprydning er ikke nok - du skal køre hele turen med diskoprydning - checkdisk og især defragmentering

Prøv desuden at se om du har programmer du ikke bruger der kan give plads -

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 22-08-06 19:05

men plads burde ikk være et problemer...har 30gb ledig

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-08-06 19:19

Alverdens lort du har samlet op fra nettet og spil, kan fylde din ram. Det sætttes i gang hver gang du starter. Jo længere tid du er om at starte, jo mere er der af den slags.

Start med at afinstallere alle programmer, du ikke bruger. Hvis dit styresystem er windows, gøres det via kontrolpanel, tilføj/fjern programmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-06 19:35

du kan med held lukke så mange kørende programmer som muligt ned der starter op - det burde hjælpe - og læg så mærke til at det spillet kræver er ledig plads på de 5 gb - har du det ??

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-01-07 23:56

Tak for svaret lassethorsted.