/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mp3 fil = 103MB + SFV-File
Fra : Nick15
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 22-08-06 14:40

Hejsa!

Har sådan 2 dejlige filer i en mappe!

Mp3 fil som fylder 103Mb som indholder 41 sange!
Hvad fanden skal jeg gøre for at få dem ud?
Der er et program som automatisk deler sangene op! Så man ikk selv skal side og gøre det!
Hvad hedder det program?

På forhånd taK!

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 22-08-06 14:47

Nej... det findes ikke. Ripperen af cd'en har rippet det hele til én enkelt lydfil (klovn!). .svf filen er noget man bruger for at checke at alle stumper af filen er overført korrekt med feks "SVF Checker". Noget tyder meget på at du downloader piratmusik via BitTorrent, eller andre lyssky tjenester! SÅDAN!!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 22-08-06 14:53

Så jeg skal altså sidde og klippe alle sangene ud?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-08-06 15:19

Er det ikke en rar-fil du har ?,det lyder som om den er pakket

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 22-08-06 15:31

Skulle lige til at spørge om det ramme... Hvis jeg var dig ville jeg finde et andet sted at hente filen istedetfor... Det er LANGT hurtigere end at sidde og splitte den op selv! Hvad er det for en fil/et album det drejer sig om?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-08-06 15:31

Og hvid det ikke er,så er der et program her der hedder hjsplit ,jeg ved ikke om den kan men der står det her om den,og den er gratis

It splits files of any type and size. Does not need to be installed. Just click on hjsplit.exe and the program starts. This program can even handle files which are larger than 10Gb!

http://www.freebyte.com/hjsplit/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-08-06 19:28

Jeg bruger mp3directcut. Det kan dele mp3 filer direkte.
Mange andre programmer transformerer dem først, klipper, og så tilbage til mp3. Det går ud over kvaliteten.

Hvis der er pause mellem numrene kan man indstille mp3directcut til at opdele automatisk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-06 23:14

en mp3 i nogenlunde god kvalitet (128 mbits sampling)og normal længde er på ca 5 mb! Så 41 numre i en fil på 103 mb? Ok hvis det er meget korte numre?