/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vinduer.
Fra : okjk
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 22-08-06 13:50

Hej.Nogen der ved hvordan man kan undgå at windows xp laver vinduerne mindre.
Når jeg fx åbner flere sider, er vinduerne ofte i "halv størrelse" det er irriterende at skulle trække og slippe, eller trykke på maksimerknappen hvergang - hvad kan man gøre.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 22-08-06 14:17

Den her følger jeg lige med i...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 14:23

Det samme her..... når jeg har oplevet det samme, har jeg trukket ud i siderne utallige gange og lige pludselig bliver de i størrelsen som jeg vil have dem, måske det er efter jeg har genstartet pc'en??

Accepteret svar
Fra : annfriis

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-06 14:31

Det har Molo vist svaret på her:

http://www.kandu.dk/Spg84697.aspx

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 22-08-06 14:39

Super lækkert!

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 22-08-06 18:02

Tak for svaret annfriis. Eller henvisningen skulle jeg vel sige.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 22-08-06 18:39

Selv tak

Har selv lagt det under favoritter da venner og bekendte ofte har spurgt om det samme - og så glemmer man det heller ikke

/Ann

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 22-08-06 21:34

God ide - selv går jeg jævnligt ind under "mine indlæg" - så kan man jo se sine egne gamle spørgsmål og besvarelserne.