/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HVA FANDEN ER DET FOR NOGET
Fra : Boss-Boss
Vist : 1107 gange
40 point
Dato : 21-08-06 21:42

LORTE PUCH MAN ! Jeg havde en bored cylle og en 62 dyse og så opførte den siq sq mærkligt med gassen så troede jeg at den fik for lidt så jeg tog en 70 dyse og proppede i så gad den slet ikk så skiftede jeg over til std med en 56 dyse i så gad den heller ikk den går ud når man gir bundgas ?

Hva fanden er der i vejn ?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 21-08-06 21:54

det var da godt , så er der en mindre ulovlig spand på vejene

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 21-08-06 22:04

Luk røven

Come on ingen forslag

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 21-08-06 22:05

Køb en stilbar strålespids.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 21-08-06 23:14

Jeg synes godt du kunne snakke pænt selvom jeg heller ikke kan lide sådan nogle indlæg som bredker kom med.

Men man kan stadig snakke pænt

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 22-08-06 08:00

Stråle spids ?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-08-06 22:17

Du skal prøve at flække din cylle med en økse og punktsvejse flyderen i din karburator. derefter skal du hælde kaffe i tanken - en Puch-kværn elsker kaffe! Så skal du bare give den bundgas, scooterfjæs - så skal du få ræs! Have fun Buzz-buzz man! FYR DEN MAX AF!

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 40 point
Dato : 23-08-06 17:25

Flash77, fald syg om...

En admin burde seriøst slette hans profil og banne hans IP adresse.
Latterlige indlæg som han altid kommer med.

Boss-boss, Jeg tror at dit problem ligger i din tænding et sted.
Enten en løs forbindelse, ødelagte platiner eller en død kondensator.
Måske endda at dit tædningstidspunkt står forkert.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-08-06 21:25

Har du fået fyret din kværn MAX af Buzz-Buzz?

NoShyGuy: Jeg tror også at dit problem ligger i din tænding et sted.
Enten en løs forbindelse, ødelagte platiner eller en død kondensator.
Måske endda at dit tædningstidspunkt står forkert.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-08-06 21:32

Flash77 hvad får du ud af at chikanere folk???

Hvis jeg skulle sætte en alder på din opførsel ville jeg sige 15-16, og så kan du så komme med svaret.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 23-08-06 22:04

Han svarer da at han er 97 år gammel. Du kan da ikke forvente et seriøst svar omkring drengens alder.
Han har bare for lidt social omgang med rigtige mennesker, så han bruger sin tid på at skrive ubrugelige indlæg.

Han vokser forhåbenglig fra det.

Lidt synd hvis han er født i 1977. At en voksen person kan være så umoden.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-08-06 20:25

Hved mener du med ubrugelige indlæg? Jeg synes bestemt at jeg giver gode og kompetente svar.

Godkendelse af svar
Fra : Boss-Boss

Dato : 01-10-06 09:33

Tak for svaret NoShyGuy.